۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴

تبلت سرفیس موفق به تسخیر بازار نشد

ایتنا- سرفیس علیرغم تبلیغات زیاد هنگام ورود به بازار، نتوانست توجه کاربران را جلب کند!
تبلت سرفیس موفق به تسخیر بازار نشد


ظاهرا سرمایه گذاری چند صدمیلیون دلاری مایکروسافت در زمینه طراحی و عرضه تبلت سرفیس ۲ چندان موفق نبوده و این امر هم به تجربه ای شکست خورده برای مایکروسافت مبدل شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، کاهش عرضه آنلاین این محصول از سوی مایکروسافت و دیگر سایت‌ها و شرکت‌های خرده فروشی نشان می‌دهد این تبلت نتوانسته در جلب رضایت کاربران موفق عمل کند.

مایکروسافت بعد از به فروش رسیدن مدل‌های موجود تصمیمی برای عرضه مدل‌های تازه و جایگزین تبلت سرفیس نگرفته و ظاهرا برنامه روشنی هم در این زمینه ندارد.

رخداد دیگری که احتمال توقف ساخت و عرضه تبلت سرفیس ۲ مایکروسافت را تقویت می‌کند، این است که مایکروسافت برنامه‌های خود برای به روزرسانی به ویندوز ۱۰ برای این تبلت و دیگر تبلت‌های تولیدی خود را اعلام نکرده و لذا به نظر می‌رسد عمر این تبلت به رونمایی از ویندوز ۱۰ نخواهد رسید.

ویندوز ۱۰ قرار است در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۵ عرضه شود.

این شرکت بارها پرسش‌های خبرنگاران در مورد آینده تبلت سرفیس ۲ را بی‌پاسخ گذاشته و باعث شده تحلیل گران به این نتیجه برسند که تبلت سرفیس ۲ و ویندوز آر تی ماه‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کنند.

برخی از این افراد می‌گویند مشکلات فنی و ناکارآمدی ویندوز آر تی نیز در این مساله بی‌تاثیر نیست و باید منتظر ماند تا مایکروسافت به طور رسمی خبر مرگ تبلت سرفیس ۲ و ویندوز آرتی را اعلام کند.

کد مطلب: 34487
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام