کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینترنت اشیاء توانایی مراکز داده سازمانی را ارتقاء می‌دهد

13 بهمن 1393 ساعت 13:24

ایتنا - این اقدام می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های سازمانی افزایش درآمدها و افزایش انعطاف‌پذیری سازمان را باعث شود.




گسترش اینترنت اشیاء(IoT) باعث شده است تا سازمان‌ها اقدامات گسترده‌تری در زمینه برون‌سپاری فعالیت‌های خود انجام دهند و نتایج حاصل از بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که بخش اعظم سازمان‌ها با تمرکز در این زمینه می‌کوشند سیاست‌های اینترنت اشیاء را به منظور برون‌سپاری هرچه بیشتر در مراکز داده خود به اجرا برسانند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، "دامین اسپیلنس"(Damien Spillane) مدیر مرکز Digital Realty ANZ توضیح داد که استقرار مراکز داده توسط شرکت‌های مختلف به سازمان‌ها امکان می‌دهد در جریان برون‌سپاری فعالیت‌ها مزایایی را در اختیار بگیرند که پیش‌تر به واسطه فعالیت کارمندان داخلی حاصل می‌شد.

گفته شده است که این اقدام می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های سازمانی افزایش درآمدها، افزایش انعطاف‌پذیری و استفاده هرچه بیشتر از داده‌ها و ابزارهای امنیتی سازمان را باعث شود.

 

اسپیلنس بر این باور است که طی چند سال اخیر میزان استفاده سازمان‌ها از مراکز داده افزایش یافته است و تلفیق این فناوری با اینترنت اشیاء می‌تواند کارایی آنها را به حداکثر برساند.

سازمان‌های کنونی دو مشکل اصلی را پیش روی خود می‌بینند که نخستین مورد مربوط به در اختیار گرفتن کلان داده‌ها می‌شود و مشکل بعدی نیز تحلیل داده‌ها است که اینترنت اشیاء در مراکز داده می‌تواند این مشکل را حل کند.
 


کد مطلب: 34454

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34454/اینترنت-اشیاء-توانایی-مراکز-داده-سازمانی-ارتقاء-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir