۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷

ویندوز سرور جدید سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

ایتنا - مایکروسافت تایید کرد ویرایش‌های مختلف نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز در دوره‌های زمانی مختلف روانه بازار می‌شود.
ویندوز سرور جدید سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود


شرکت مایکروسافت طی چند سال گذشته نسخه کاربری و نسخه سرور از سیستم عامل ویندوز را همزمان با هم روانه بازار می‌کرد اما بر اساس تصمیمات جدید قرار است این روند کنار گذاشته شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد نسخه کاربری سیستم عامل ویندوز ۱۰ را طی سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار کند و در این میان گفته شده است که نسخه جدید ویندوز سرور تا سال ۲۰۱۶ عرضه نمی‌شود.

مقامات ارشد مایکروسافت با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی این شرکت تایید کردند که ویرایش‌های مختلف نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز در دوره‌های زمانی مختلف روانه بازار می‌شود.

در این میان بسیاری از منابع آگاه و سایت‌های خبری گزارش دادند که شرکت مایکروسافت ویندوز سرور جدید را با تاخیر بیشتر عرضه می‌کند.

 

در مطلب وبلاگی مایکروسافت توضیح داده نشد که چرا این شرکت تصمیم گرفته است ویندوز سرور جدید را با تاخیر به دست مشتریان برساند.
اما کارشناسان تئوری‌های مختلفی را در این زمینه مطرح می‌کنند.

برخی کارشناسان بر این باورند که نسخه بعدی ویندوز سرور حفره‌های امنیتی فراوانی را شامل می‌شود و به همین خاطر زمان بیشتری برای برطرف کردن آنها لازم است.
در مقابل، برخی دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که شرکت مایکروسافت بهار ۲۰۱۵ دومین نسخه عمومی از ویندوز سرور جدید را عرضه می‌کند.
 
کد مطلب: 34451
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار نبود ویندوز 10 با سرور یکی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام