۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹

مدیر اسبق Opera مرورگر اینترنتی جدید عرضه کرد

ایتنا - شکل ظاهری Vivaldi تلفیقی از مرورگرهای اینترنتی سنتی با رابط کاربری معمولی است که ابزارهای مدرن اینترنتی نیز در آن به کار رفته است.
مدیر اسبق Opera مرورگر اینترنتی جدید عرضه کرد


کارشناسان از عرضه مرورگر اینترنتی جدیدی خبر داده‌اند که Vivaldi نام دارد و ساختار اصلی آن بر اساس کروم گوگل تعریف شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، این مرورگر اینترنتی توسط گروهی از متخصصان ساخته شده است که مدیریت آن را "جان تچنر"( Jon Tetzchner) مدیر اسبق مرکز تولید نرم‌افزارهای Opera برعهده است.

در حال حاضر نسخه اولیه مرورگر اینترنتی Vivaldi آماده شده است و مرکز تولید کننده پیش‌نمایش فنی آن را برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس عرضه کرده است.

شکل ظاهری Vivaldi تلفیقی از مرورگرهای اینترنتی سنتی با رابط کاربری معمولی است که ابزارهای مدرن اینترنتی مانند Chrome گوگل و Spartan مایکروسافت نیز در آن به کار رفته است.

این مرورگر اینترنتی در قسمت بالا و سمت چپ خود یک کلید کوچکی دارد که کاربر با فشردن آن می‌تواند وارد منوی اصلی شود و زیر نوار اصلی برای وارد کردن آدرس‌های اینترنتی، کلید برگشت به صفحه قبل، ‌به‌روزرسانی صفحه، رفتن به صفحه بعد و... قرار گرفته است.

 

در سمت چپ این مرورگر اینترنتی یک بخش ویژه تعبیه شده است که دسترسی سریع به سایت‌های مورد علاقه، لینک دانلود‌ها، اطلاعات ثبت شده و... را فراهم می‌کند.

کاربر همچنین در پایین‌ترین قسمت این مرورگر اینترنتی می‌تواند کلید مربوط به تنظیمات آن را در اختیار بگیرد و قابلیت‌های این محصول را برمبنای نیاز خود تغییر دهد.

تچنر و گروهش مرورگر اینترنتی ویژه‌ای را تولید کرده‌اند که معتقد بودند مرورگر Opera باید به آن شکل ساخته می‌شده است.
 
کد مطلب: 34424
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام