۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۶

Office مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ رایگان می‌شود

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرد که این محصول جدید متناسب با دستگاه‌های موبایلی لمسی ساخته شده است و با نام Office for Windows 10 عرضه می‌شود.
Office مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ رایگان می‌شود


همان‌ طور که منابع آگاه از قبل اعلام کرده بودند، مقامات مایکروسافت نشان دادند که نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری Office مخصوص نسخه موبایلی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به صورت رایگان عرضه می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی خود زوایای بیشتری از ویرایش موبایلی مجموعه نرم‌افزاری Office را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که نسخه جدید این محصول همراه با ابزارهای Word، Excel، PowerPoint، OneNote، Outlook و Calendar عرضه می‌شود.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این محصول جدید متناسب با دستگاه‌های موبایلی لمسی ساخته شده است و با نام Office for Windows 10 عرضه می‌شود.

مجموعه نرم‌افزاری Office for Windows 10 یک ابزار عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس تمامی کاربران می‌توانند آن را روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی کوچک مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون هم نصب کنند.

 

ابزار جدید مایکروسافت کدهای مشابهی راOffice مخصوص اندروید شامل می‌شود و مدیران مایکروسافت تایید کرده‌اند که امکانات هر دوی آنها یکی است.

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت ویرایش جدید از نسخه رایانه‌ای این مجموعه نرم‌افزاری را Office 2016 نامگذاری کرده است و قصد دارد آن را اواخر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
 
کد مطلب: 34328
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام