۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴

نیمی از مدیران عامل با کارایی اصلی کلان داده‌ها آشنایی ندارند

ایتنا - تفکر صحیح در مورد ابزارهای تحلیلی کلان داده‌ها مهم‌ترین عاملی است که رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را ممکن می‌سازد.
نیمی از مدیران عامل با کارایی اصلی کلان داده‌ها آشنایی ندارند


مرکز Teradata Corp بر اساس بررسی‌های جدید خود اعلام کرد که بین تفکر حاکم بر مدیران سازمان‌ها در مورد مزایای ابزارهای تحلیلی کلان داده‌ها و خدماتی که این قبیل ابزارها ارائه می‌دهند فاصله زیادی موجود است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌ان‌ان، این مرکز که در زمینه ابزارهای تحلیلی کلان داده‌ها و سیستم‌های بازاریابی فعالیت می‌کند اظهار داشت که عامل مذکور و برخی موارد دیگر باعث شده‌اند تا موفقیت سازمان در جریان بهره‌مندی از خدمات سازمانی تضمین نشود.

"کریس توگود"(Chris Twogood) مدیر محصولات و خدمات بازاریابی در شرکت Teradata گفت: «این بررسی ثابت کرد که موفقیت سازمان‌ها در جریان بهره‌مندی از ابزارهای جدید در جریان دیدگاه مدیران آنها حاصل می‌شود و مزایای استفاده از کلان داده‌ها در صورتی کارایی سازمان را بیشتر می‌کند که مدیران عامل بر این مسئله ایمان داشته باشند.»

به گفته او، تفکر صحیح در مورد ابزارهای تحلیلی کلان داده‌ها و مهارت لازم در جهت بهره‌مندی از آنها مهم‌ترین مواردی هستند که رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را ممکن می‌سازند.

 

کارشناسان در جریان این مطالعه متوجه شدند که تفکر بخش اعظم مدیران عامل سازمان‌ها با حقیقت مربوط به ابزارهای تحلیلی کلان داده‌ها تفاوت فراوان دارد.

در حالی که ۴۷ درصد از مدیران عامل در سازمان‌ها تصور می‌کنند که تمام کارمندان به داده‌های سازمانی دسترسی دارند، تنها ۲۷ درصد کارمندان می‌توانستند از این داده‌ها استفاده کنند.

در این بررسی مشخص شد ۴۳ درصد مدیرعامل‌ها معتقدند که در هر لحظه می‌توانند نتایج حاصل از تحلیل داده‌های سازمانی را به دست آورند و این در حالی بوده است که در ۲۹ درصد موارد اتفاق مذکور محقق شده است.
 
کد مطلب: 34327
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام