کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک‌چهارم بودجه IT سازمان‌های جهان در خدمت گسترش خدمات فناوری

4 بهمن 1393 ساعت 13:44

ایتنا - مدیران اطلاعاتی سنگاپور 17 درصد از زمان و بودجه خود را به تقویت سیستم‌های امنیتی سازمان اختصاص می‌دهند که این رقم برای میانگین جهانی 20 درصد گزارش شده است.




یک بررسی جدید نشان داد سازمان‌های مستقر در کشور سنگاپور ۲۲ درصد از بودجه IT خود را به همراه دیگر منابع را به افزایش حضور خدمات فناوری در محیط کاری خود اختصاص می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این رقم با میانگین جهانی فاصله چندانی ندارد و این طور که گفته می‌شود، سازمان‌های جهان معمولا ۲۵ درصد از بودجه IT خود را به گسترش حضور فناوری در فرآیندهای سازمانی اختصاص می‌دهند.

مرکز BT برای انتشار این گزارش مطالعه‌ای را روی ۹۵۵ مدیر IT در کشورهای استرالیا، برزیل، آمریکا، آلمان و ... انجام داد.

در پایان این بررسی ۸۲ درصد مدیران اطلاعاتی در سازمان‌های سنگاپور اعلام کردند که سایه IT در بخش‌های مختلف کسب و کار آنها دیده می‌شود که این رقم از میانگین جهانی که ۷۶ درصد گزارش شده، بیشتر است.

 

مرکز تحقیقاتی Vanson Bourne نیز در نوامبر ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که سایه خدمات IT در کسب و کارها می‌تواند بخش مالی و بازاریابی را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود که سازمان به فکر خریدن راهکارهای جدید IT باشد.

به گفته مرکز تحقیقاتی BT، مدیران اطلاعاتی سنگاپور ۱۷ درصد از زمان و بودجه خود را به تقویت سیستم‌های امنیتی سازمان اختصاص می‌دهند که این رقم برای میانگین جهانی ۲۰ درصد گزارش شده است.

علاوه بر این مشخص شد ۷۴ درصد مدیران اطلاعاتی در کسب و کارهای سنگاپور نسبت به دو سال قبل نقش کارآمدتری برای مدیریت پروژه‌های سازمان دارند که این رقم برای سازمان‌های جهان ۵۹ درصد گزارش شده است.


کد مطلب: 34295

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34295/یک-چهارم-بودجه-it-سازمان-های-جهان-خدمت-گسترش-خدمات-فناوری

ايتنا
  https://www.itna.ir