۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸

«ویندوزفون ۱۰» هم با نام «ویندوز ۱۰» معرفی می‌شود

ایتنا - مایکروسافت ویرایش ویژه این سیستم‌عامل یکپارچه برای دستگاه‌های موبایلی را هم با نام ویندوز 10 معرفی می‌کند.
«ویندوزفون ۱۰» هم با نام «ویندوز ۱۰» معرفی می‌شود


فرآیند نامگذاری نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت گمانه‌زنی‌های فراوانی را به همراه داشته است و هم‌اکنون که مدت کوتاهی تا زمان معرفی رسمی این محصول باقی مانده است، منابع آگاه آخرین گمانه‌زنی‌های خود را در این زمینه منتشر می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، هواداران محصولات مایکروسافت در سراسر جهان علاقه‌مندی زیادی به نامگذاری جدید این شرکت نشان دادند و در این فرآیند نظرات خود را به بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان هم ارسال کردند.

این شرایط تا چند ماه قبل که مایکروسافت هنوز ویندوز ۱۰ را به صورت رسمی معرفی نکرده بود، باعث انتشار شایعات زیادی شد و این روزها منابع آگاه و کاربران جهانی تمایل دارند نام نسخه موبایلی این محصول را هم بدانند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در این اقدام یک نسخه جامع از سیستم‌عامل خود برای رایانه‌های رومیزی، دستگاه‌های موبایلی و سرورها عرضه می‌کند و البته نسخه رایانه‌ای این سیستم‌عامل جدید به صورت رسمی با نام ویندوز ۱۰ معرفی شده است.

 

اما این طور که رسانه‌های خبری اعلام کردند، مایکروسافت ویرایش ویژه این سیستم‌عامل یکپارچه برای دستگاه‌های موبایلی را هم با نام ویندوز ۱۰ معرفی می‌کند و در نامگذاری آن مانند نسخه‌های قبلی از واژه‌های «فون» و «موبایل» استفاده نشده است.

این خبر در جریان معرفی دو گوشی هوشمند Lumia 532 و Lumia 532 Dual روی سایت اینترنتی مایکروسافت اعلام شد که شرکت مذکور طی آن اعلام کرد سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ آماده شده است.

این مطلب نشان می‌دهد که مایکروسافت برای نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل جدید خود فقط یک نام واحد را در نظر گرفته است و به همین خاطر تمام ویرایش‌های مختلف ویندوز ۱۰ نیز با همین نام شناخته می‌شوند.
 
کد مطلب: 34292
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام