کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی نیمی از کسب و کارهای کوچک بریتانیا از خدمات پهن‌باند اینترنتی

28 دی 1393 ساعت 10:28

ایتنا - نارضایی سازمان‌ها در مناطق روستایی بریتانیا نسبت به خدمات پهن‌باند اینترنتی نسبت به کسب و کارهای مستقر در مناطق شهری دو برابر بیشتر است.




بررسی‌های "فدراسیون کسب و کارهای کوچک بریتانیا"(FSB) نشان داد ۴۹ درصد از سازمان‌های این کشور که در منطقه روستای واقع شده‌اند از کیفیت خطوط پهن‌باند اینترنتی که در اختیار می‌گیرند راضی نیستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، به گفته این فدراسیون آنچه که اتفاق مذکور را بدتر می‌کند این است که روز به‌روز بر میان وابستگی سازمان‌های بریتانیایی به خدمات پهن‌باند اینترنتی افزوده می‌شود و به صورت همزمان کیفیت اینترنت پرسرعت در این منطقه تنزل میابد.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که مرکز FSB اعلام کرده است بریتانیا این روزها بیش از هر زمان دیگر خود را وابسته به اقتصاد مناطق روستایی می‌بیند و پیش‌بینی شده است ارزش کسب و کار در منطقه روستایی بریتانیا امسال از ۴۰۰ میلیارد پوند هم فراتر برود.

 

نتایج حاصل از بررسی جدید این مسئله را نشان داده است که میزان نارضایی سازمان‌ها در مناطق روستایی بریتانیا نسبت به خدمات پهن‌باند اینترنتی نسبت به کسب و کارهای مستقر در مناطق شهری دو برابر بیشتر است.

بیش از ۷۷ درصد سازمان‌های بریتانیا اعلام کردند که پست الکترونیکی تا سال ۲۰۱۷ میلادی مهم‌ترین نقش را برای آنها ایفا می‌کند و ۵۷ درصد نیز اعلام کردند که خدمات پهن‌باند اینترنتی در دوره زمانی مشابه به ضروری‌ترین ابزار برای آنها تبدیل می‌شود.
 


کد مطلب: 34224

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34224/نارضایتی-نیمی-کسب-کارهای-کوچک-بریتانیا-خدمات-پهن-باند-اینترنتی

ايتنا
  https://www.itna.ir