۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸

طراحی گوشی جدید چینی برای رهایی از اتهام کپی کاری

اینا- شیائومی این روزها در بازار موبایل جهانی فعال و خلاقانه عمل می‌کند.
طراحی گوشی جدید چینی برای رهایی از اتهام کپی کاری


شرکت شیائومی می‌گوید به زودی گوشی هوشمند تازه‌ای عرضه می‌کنیم که منتقدانی را که معتقدند ما از دیگران تقلید می‌کنیم ساکت خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، شیائومی حدود یک سال است که با عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت که از نظر امکانات مشابه با گوشی‌های سامسونگ و اپل هستند توانسته سهم قابل توجهی از این بازار را به دست آورد، اما همین مساله، شرکت یاد شده را به تقلید از دیگران و عدم اصالت متهم نموده است.

هوگو بارا از مدیران ارشد این شرکت در این مورد گفته است: من فکر می‌کنم پاسخ ما محصول جدیدی است که به تازگی تولیدش به پایان رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد که وقتی رقبا این گوشی موسوم به Mi Note را ببینند دیگر نگویند شیائومی از محصول دیگری کپی برداری کرده است.

نمایشگر 5.7 اینچی، دوربین دیجیتال طراحی شده توسط سونی، دو سیم کارته بودن، باریکی و سبکی در مقایسه با آیفون 6 از جمله ویژگی‌های گوشی یاد شده است که از نظر قیمت نصف محصولات مشابه است.

شیائومی در حال حاضر با ارزش ترین شرکت نوپای جهان محسوب می‌شود که در خارج از آسیا چندان شناخته شده نیست.

این شرکت که تنها 5 سال قبل تاسیش شده هم اکنون سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و با فروش 61 میلیون واحد گوشی در سال 2014 توانسته 12 میلیارد دلار درآمد کسب کند.
کد مطلب: 34218
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام