۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰

عرضه اسکایپ با قابلیت مکالمه گروهی با کیفیت 1080P در تلویزیون‌های سامسونگ

ایتنا- شرکت مایکروسافت به عرضه یک بسته به‌روزرسانی جدید برای سیستم اسکایپ دست زده است که این بسته مربوط به تلویزیون‌های هوشمند بوده و برای تلویزیون‌های شرکت سامسونگ طراحی شده است.
عرضه اسکایپ با قابلیت مکالمه گروهی با کیفیت 1080P در تلویزیون‌های سامسونگ


شرکت مایکروسافت به عرضه یک بسته به‌روزرسانی جدید برای سیستم اسکایپ دست زده است که این بسته مربوط به تلویزیون‌های هوشمند بوده و برای تلویزیون‌های شرکت سامسونگ طراحی شده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این بسته نرم‌افزاری به نحوی طراحی شده است که می‌توان با کمک آن به مکالمه تصویری گروهی پرداخت و به صورت همزمان ارتباط تصویری اسکایپ را بین بیش از دو نفر برقرار نمود.
البته کیفیت تصاویر نیز با رشد بسیار مناسبی در این بسته به‌روزرسانی روبرو بوده است و به کمک این بسته می‌توان ارتباط تصویر با کیفیت فول اچ‌دی یا 1080P را برقرار نمود.


البته این بسته به‌روزرسانی تنها برای تلویزیون‌‌های شرکت سامسونگ قابل دسترسی خواهد بود ولی تمامی تلویزیون‌های هوشمند این شرکت نیز قابلیت استفاده از آن را نخواهند داشت و این بسته‌ به‌روزرسانی تنها برای مد‌ل‌هایی قابل استفاده خواهد بود که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده‌اند و دستگاه‌های قدیمی از این خدمات بی‌بهره خواهند بود.

بنا به اعلام مایکروسافت برای استفاده از این بسته به‌روزرسانی که درحقیقت نسخه چهارم اسکایپ برای تلویزیون‌های هوشمند است به اینترنتی با سرعت حداقل ۱ مگابایت برثانیه نیاز خواهید داشت که این سرعت حتی در کشور ما نیز به راحتی برای عموم جامعه قابل دست یابی بوده و مشکلی از این زمینه اینجاد نخواهد شد ولی در هرصورت باید بدانید که بالاتر رفتن تعداد شرکت کنندگان در مکالمه، نیاز به پهنای باند نیز بالاتر خواهد رفت.
 
کد مطلب: 34200
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United Kingdom
سرعت ۱ مگابیت صحیح است نه ۱ مگابایت!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام