۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸

مایکروسافت حفره‌های خطرناک در ویندوز را وصله کرد

ایتنا - مایکروسافت برای این ماه هشت وصله امنیتی عرضه کرد که خطرناک‌ترین حفره مربوط به Windows Telnet Service می‌شد.
مایکروسافت حفره‌های خطرناک در ویندوز را وصله کرد


شرکت مایکروسافت طبق روال همیشه در دومین سه‌شنبه از ژانویه مجموعه وصله‌های امنیتی جدید خود را ارایه نمود و طی آن حفره‌های امنیتی که یکی از آنها در سطح "بحرانی" طبقه‌بندی می‌شد را وصله کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت برای این ماه هشت وصله امنیتی عرضه کرد که خطرناک‌ترین حفره مربوط به Windows Telnet Service می‌شد و به هکرها امکان می‌داد از راه دور تغییرات مخرب را در دستگاه الکترونیکی ایجاد کنند.

این مهم‌ترین حفره امنیتی بود که مایکروسافت در این اقدام برطرف کرد و البته سرویس مذکور به علت بازنشسته شدن Windows Server 2003 در این سیستم‌ عامل برطرف نشد.

یکی دیگر وصله‌هایی که برای رفع نقاط آسیب‌پذیر در محصولات مایکروسافت عرضه شد در سطح "مهم" طبقه‌بندی می‌شد و به سوءاستفاده‌گران اینترنتی امکان می‌داد به سیستم کاربر دسترسی کامل داشته باشند، سیستم‌های امنیتی را دور بزنند و مبتنی بر خدمات موجود حملات خود را انجام دهند.

 

مایکروسافت همچنین حفره امنیتی که گوگل هفته گذشته اطلاعات مربوط به آن را به صورت عمومی منتشر کرده بود و باعث بروز برخی مشاجرات بین دو شرکت شد، برطرف کرد.

"کریس بِتز"(Chris Betz) از مدیران مایکروسافت در یک مطلب وبلاگی توضیح داد که در زمینه مشکلات امنیتی شرکت‌ها باید به‌جای افشاگری و اعلام عمومی، دست به دست یکدیگر دهند تا حفره‌های امنیتی و نقاط آسیب‌پذیر برطرف شوند.
 
کد مطلب: 34191
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام