۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

آیین‌نامه اجرایی گذر به نسل جدید آدرسهای اینترنتی تصویب شد

ایتنا-آیین‌نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه 6 برای نسل جدید آدرس‌های عددی اینترنت تصویب شد.
آیین‌نامه اجرایی گذر به نسل جدید آدرسهای اینترنتی تصویب شد


شورایعالی فناوری اطلاعات کشور، آیین‌نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه 6 برای نسل جدید آدرس‌های عددی اینترنت را تصویب کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، جلسه شورایعالی فناوری اطلاعات کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نمایندگان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های عضو شورا برگزار شد.

در این جلسه ، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه‌های دستگاه‌های اجرایی و نیز پروژه‌های مختلف توسعه دولت الکترونیکی را ارائه کرد.

همچنین پس از بحث و بررسی، آئین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آئین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی، آئین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه 6 و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونیکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

در این جلسه معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک در سطح کشور گفت: اجرای این طرح در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی دارد و همه دستگاه‌ها باید تکمیل زیر ساخت‌های لازم آن را با جدیت دنبال کنند.

اسحاق جهانگیری توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌های خدماتی را از دغدغه‌های اصلی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات، اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت است و نباید نهادها و ساختارهای اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فناوری‌های نوین شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک، شاهد گام‌های مثبتی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم.
کد مطلب: 34175
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام