۵
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵

مخابرات خواستار افزایش تعرفه اینترنت موبایل شد

ایتنا - مدیر عامل مخابرات: تعرفه اینترنت موبایل در ایران بسیار پایین است و در مقایسه با دیگر کشورها رقم قابل قبولی نیست.
مخابرات خواستار افزایش تعرفه اینترنت موبایل شد


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه هر کیلوبایت اینترنت موبایل در گذشته ۴ ریال بود که به نیم ریال کاهش یافته، اما این تعرفه بسیار پایین است و برای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتای کشور، درخواست تعدیل تعرفه را داریم.


به گزارش ایتنا کاظم ابراهیمی صدرآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تعرفه اینترنت موبایل در ایران بسیار پایین است و در مقایسه با دیگر کشورها رقم قابل قبولی نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: اما به دلیل اینکه این تعرفه دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، این رقم را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما درخواست داریم با بررسی کارشناسی مجدد، با هدف توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتای کشور، اجازه تعیین تعرفه متعادل صادر شود.

ابراهیمی تصریح کرد: تعرفه اینترنت موبایل در گذشته به ازای هر کیلوبایت مصرف آزاد ۴ ریال بود که اکنون به نیم ریال تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که چقدر نسبت به موفقیت در بازنگری در تعرفه اینترنت موبایل‌، امیدوار است، گفت: نظر دولت و وزارت ارتباطات، توسعه بخش مخابرات کشور است و بخشی از توسعه باید از محل درآمدها تأمین شود. از این رو برای متعادل‌تر شدن تعرفه نسبت به کشورهای حوزه منا و فراهم شدن امکان توسعه، قطعاً باید تغییراتی ایجاد شود.
 
کد مطلب: 34170
نام شما
آدرس ايميل شما


Arash
feedback
Canada
بله، یه سایت باز کنیم 300-400 تومن پول بدیم
10 تا سایت باز کنیم 4-5 هزار تومن پول بدیم

خیلی فکر خوبیه ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی به اندازه کافی از کش رفتن حجم اینترنت کاربرها سود عایدتون نمیشه؟!!!
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
درآمد متوسط ما را با همان کشورها مقایسه کنید، با درآمد متوسط ۷۰۰ هزار تومان به قول همین دوست و هم وطن برای بازدید یکی دو سایت باید ۵ تا ۶ هزارتومان پرداخت کرد ! یعنی این اینترنت ارزان سرعت بالا فقط ویژه یک قشر پردرآمده ، و بقیه باید سماق مک بزنند و فقط از اسمش در مجلات و آمار و روزنامه ها استفاده کنند، نه آقا اینجوری که شما می گید نیست ، ارزانی و یا گرانی هر کالایی به نسبت درآمدها سنجیده میشه ، راستی چرا اینقدر مردم را ساده لوح فرض می کنید؟ همه لااقل سواد دو دوتا چند تا میشه را دارند.
professionalprogrammer.ir
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه کسایی مملکت مارو اداره میکنن!
میشه بگن دقیقا کدوم کشور اینترنت له ما رو داره؟
تا بر حسب این اینترنت مشهور لاکپشتی ایران بخوان تعرفش رو بالا ببرن، داخل کشورهای مثل کره جنوبی اینترنت5g داره میاد اونوقت تعرفه چندین برابری اینترنت ایران رو هم چند برابر کنن
بردادر همش که سود نیست برین برج بزنید، کمی پس انداز کنید چهارتا روتر و سرور درست تهیه کنید و کمتر بخورید
feedback
Canada
میشه سود مخابرات رو هم به طور علنی اعلام کنید