۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱

گوشی با صفحه‌ای بزرگ اما کاربردی محدود

معایب محصول جدید گوگل
ایتنا- اینروزها، گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، طرفدارهای بیشتری در بازار دارند.
گوشی با صفحه‌ای بزرگ اما کاربردی محدود


نکسوس 6 فبلت و محصول جدید گوگل است که علی رغم صفحه بزرگ و مزایایی که برای آن ذکر شده ، دارای معایب متعددی است که استقبال از این محصول را کاهش داده است.


به گزارش ایتنا از مهر، چندی است که کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون به عرضه محصولاتی با صفحه نمایش‌های بزرگ روی آورده‌اند، کمپانی‌هایی مانند سونی، سامسونگ، هوآوی، اپل و ... . در نتیجه گوگل نیز تصمیم گرفت تا محصول جدید خود را با صفحه نمایشی بزرگ عرضه کند تا بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده و در دنیای رقابت از سایر کمپانی‌ها باز نماند، اما غافل از اینکه جز صفحه نمایش موارد دیگری نیز باید برای جذب مخاطب در محصول جدید گنجانده می‌شدند.

نکسوس 6 از صفحه نمایش 6 اینچی QHD ، رزولوشن 2560*1440 پیکسل، تراکم پیکسلی 493ppi ، اسنپدراگون 805 با سرعت 2.7 GHz ، سه گیگابایت رم برخوردار است. از ویژگی های دیگر آن می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و لرزش گیر اپتیکال و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل و باطری 3220 میلی آمپر اشاره کرد.

از معایب این محصول نیز می‌توان به مواردی مانند سرعت پایین فوکوس خودکار، لرزش هنگام ضبط ویدئو (پس فیلمبرداری راحتی نخواهیم داشت) و عدم باز شدن راحت و سریع قاب پشتی را برشمرد.
کد مطلب: 34164
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام