۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳

رشد سالانه ده درصدی بازار جهانی نرم‌افزارهای خدمات سلامت

ایتنا - بازار جهانی نرم‌افزارهای ثبت اطلاعات بیماران در سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۸۱.۰ میلیون دلار ارزش داشت که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۶۱۰.۸ میلیون دلار برسد.
رشد سالانه ده درصدی بازار جهانی نرم‌افزارهای خدمات سلامت


بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی MarketsandMarkets، بازار جهانی نرم‌افزارهای ثبت اطلاعات بیماران بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ میلادی رشد ثابت سالانه ۹.۹ درصدی را تجربه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از sys-con، بازار جهانی نرم‌افزارهای ثبت اطلاعات بیماران در سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۸۱.۰ میلیون دلار ارزش داشت که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۶۱۰.۸ میلیون دلار برسد.

در این بررسی مشخص شد که بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی، آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزارهای ثبت اطلاعات بیماران را در اختیار دارد و پس از آن به‌ترتیب اروپا، آسیا و مابقی جهان(RoW) قرار گرفته‌اند.

در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی آمریکای شمالی بیشترین سهم از بازار جهانی نرم‌افزارهای ثبت اطلاعات بیماران را در اختیار داشته است.
از مهم‌ترین دلایل رشد این بازار می‌توان به افزایش سرمایه‌گذاری‌های دولتی، تاکید بیشتر برای ثبت الکترونیکی اطلاعات بیمار، افزایش تمرکز بر بهبود سیستم‌های مراقبتی از بیمار و افزایش سرانه مردم از خدمات بهداشتی و درمانی بوده است.

 

مرکز MarketsandMarkets که دومین شرکت تحقیقاتی جهان در حوزه خدمات الکترونیکی بهداشتی محسوب می‌شود، برای به دست آوردن اطلاعات مذکور روز ۱۷۰۰ مرکز خدمات بهداشتی-درمانی و شرکت نرم‌افزاری در جهان مطالعه کرده است.
کد مطلب: 34109
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام