۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۴

بحران جدی برای ارتقاء کیفی نرم‌افزارهای اپل

ایتنا - بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که OS X دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نیست و اپل نتوانسته است سطح کیفیت سیستم‌عامل خود را در حد قابل قبولی نگه دارد.
بحران جدی برای ارتقاء کیفی نرم‌افزارهای اپل


اخبار رسیده حاکی از آن است که اپل برای ارتقا کیفیت نرم‌افزارهای خود مشکلات فراوانی را پیش‌رو می‌بیند و اگر می‌خواهد با اعتراضات گسترده کاربران مواجه نشود، باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس مسیری که مایکروسافت طی چند سال اخیر برای توسعه ویندوز طی کرد، بسیاری از مشتریان خود را از دست داد و این مسئله باعث شد تا کاربران برای پاسخ به نیازهای خود سراغ سیستم‌عامل رایانه‌ای OS X اپل بروند و از این اتفاق احساس رضایت کنند.

اما بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که OS X دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نیست و اپل نتوانسته است سطح کیفیت سیستم‌عامل خود را در حد قابل قبولی نگه دارد.

مرکز Marco Arment در این خصوص گفت: «کیفیت نرم‌افزارهای اپل طی چند سال اخیر به میزان قابل ملاحظه افت کرده است و ما در این زمینه احساس نگرانی می‌کنیم.»

 

در این میان گفته شده است که به‌جز سیستم‌عامل رایانه‌ای OS X اپل، طی چند سال اخیر iOS نیز کیفیت خود را از دست داده است و در این مدت هیچ قابلیت جدید و کارآمدی به آنها اضافه نشده است و به همین خاطر iOS 8.0.1 در گوشی هوشمند آیفون 6 Plus جذابیت چندانی برای کاربران ندارد.

"گلِن فلیشمن"(Glenn Fleishman) از مشهورترین کارشناسان فناوری نیز در این باره گفته است که مهم‌ترین مشکل کنونی اپل مربوط به ارتقاء iOS و OS X می‌شود و در حالی که برخی از مشکلات آنها بسیار بدیهی به‌نظر می‌رسد، مشکلات جدی‌تری نیز وجود دارد که می‌تواند آینده حضور اپل در بازار نرم‌افزار را با مشکل مواجه کند.
 
کد مطلب: 34077
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام