۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰

افزایش سرمایه‌گذاری ۹۷ درصد سازمان‌ها برای خرید خدمات ابری

ایتنا - برای استقرار خدمات پیش‌فرض و مورد درخواست نیز 80 درصد سازمان‌ها اعلام کردند بودجه خود را در سال 2015 افزایش می‌دهند.
افزایش سرمایه‌گذاری ۹۷ درصد سازمان‌ها برای خرید خدمات ابری


بر اساس مطالعه جدید مرکز Piper Jaffray روی مدیران اطلاعاتی سازمان‌ها، شرکت اوراکل محبوب‌ترین خدمات پردازش ابری را ارائه می‌دهد و خریداران خدمات IT در حال تغییر روند فعالیت‌های خود هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این مرکز تحقیقاتی در گزارش 2015 CIO خود به این نتیجه رسید که اولویت اصلی سازمان‌ها برای خرید خدمات و محصولات فناوری در حال تغییر است و سیستم‌های پردازش ابری اولویت اصلی سازما‌ن‌ها محسوب می‌شود.

از بین مدیران اطلاعاتی که در این مطالعه حضور داشتند ۹۷ درصد اعلام کردند که طی سال ۲۰۱۵ میلادی بودجه سازمان برای خرید نسل جدید خدمات پردازش ابری را مشابه سال قبل حفظ می‌کنند یا آن را افزایش می‌دهند.

برای استقرار خدمات پیش‌فرض و مورد درخواست، ۸۰ درصد مدیران اطلاعاتی سازمان‌ها اظهار داشتند که بودجه خود را افزایش می‌دهند یا مانند سال قبل حفظ می‌کنند.

 

در مقابل ۲۰ درصد مدیران اطلاعاتی سازمان‌ها خاطرنشان کردند که قصد کاهش سرمایه‌گذاری برای در اختیار گرفتن خدمات پیش‌فرض و مورد درخواست را دارند.

در این بررسی مشخص شد سازمان‌ها علاقه فراوانی به خدمات پردازش ابری ارائه شده از سوی اوراکل نشان می‌دهند و این شرکت طی فصل پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی توانسته است فروش این محصولات را در بازار جهانی افزایش دهد.
 
کد مطلب: 34043
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام