۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵

خدمات پردازش ابری سیسکو در نمایشگاه CES 2015

ایتنا - شرکت سیسکو که علاقه فراوان به زیرساخت‌های اصلی و شبکه‌های بی‌سیم دارد، نسل جدید خدمات را در این زمینه به جهانیان معرفی کرد.
خدمات پردازش ابری سیسکو در نمایشگاه CES 2015


هزاران تولیدکننده محصولات و خدمات الکترونیکی در بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان موسوم به CES 2015 گردهم آمدند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و در این میان سیسکو نسل جدید سیستم‌های سازمانی خود را عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت سیسکو که علاقه فراوان به زیرساخت‌های اصلی و شبکه‌های بی‌سیم دارد، نسل جدید خدمات را در این زمینه به جهانیان معرفی کرد.

"جان چمبرز"(John Chambers) در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت توضیح داد: «هر کاربر، هر خانه، هر اتومبیل، هر مرکز ورزشی، هر مرکز بهداشتی و هر سازمان می‌بایست به اینترنت متصل شود و ما این کار را از طریق نسل جدید خدمات خود مبتنی بر فضای پردازش ابری میسر می‌کنیم.»

سیسکو در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 با همکاری بزرگ‌ترین تولیدکننده کابل‌های مخابراتی در آلمان موسوم به Kabel Deutschland از زیرمجموعه‌های شرکت ودافون سرویس ویدیویی سازمانی خود مبتنی بر فضای پردازش ابری را عرضه کرد.

 

بر اساس همکاری‌های مشترک سیسکو و Kabel، از این پس تمام دستگاه‌های ساخته شده در شرکت سیسکو می‌توانند خدمات ویدیویی مجازی و کنفرانس‌های تصویری را در اختیار بگیرند.

سیسکو همچنین همکاری‌های جدیدی با شرکت Charter Communications آغاز کرده است تا به کمک آن خدمات پردازش ابری خود را ارتقا دهد.

بر اساس این قرارداد سیسکو موظف شده است فناوری‌های ویدیویی Charter را روی پلتفورم جدید خود ارائه دهد.
با این همکاری بسیاری از مجموعه‌های امنیتی سیسکو مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله سیستم مدیریت حقوق دیجیتالی(DRM) بر اساس خدمات Charter عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 34042
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام