۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۵

بازگشت مایکروسافت به CES با عرضه تبلت‌های سرفیس

ایتنا- تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در روزهای نه چندان دور، از محصولات محبوب بازار بودند.
بازگشت مایکروسافت به CES با عرضه تبلت‌های سرفیس


مایکروسافت که چند سالی بود حضور پررنگی در نمایشگاه فناوری سی.ای.اس نداشت قصد دارد امسال از تبلت تازه خود موسوم به Surface NFL برای عموم رونمایی کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از گیک وایر، تبلت یاد شده یک تبلت کاملا حرفه‌ای است که مدتی است توسط بازیکنان حرفه‌ای فوتبال و ورزشکاران برای مدیریت مسابقات ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایکروسافت مدتی است در تلاش برای بازاریابی تبلت‌های سرفیس خود به خصوص در میان شرکت‌های نوپاست و قصد دارد از فرصت نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۵ هم به همین منظور استفاده کند.

این شرکت چند سالی است دیگر سخنرانی های افتتاحیه این نمایشگاه را نیز بر عهده نمی گیرد و به جای آن نشست های خصوصی برگزار می کند و جدیدترین محصولات مبتنی بر ویندوز را پشت درهای بسته معرفی می کند.

اما با توجه به قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری مایکروسافت با مسئولان برگزاری لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا به مدت ۵ سال ، بازیکنان و مربیان این لیگ در فصل جاری استفاده از کاغذ و روش سنتی برای تیم داری را کنار گذاشته اند و از امکانات دنیای دیجیتال برای این کار بهره می گیرند.

گفتنی است تبلت Surface NFL نسخه ای تغییر یافته از تبلت Surface Pro 2 که به طور ویژه برای بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا ساخته شده است.
کد مطلب: 33996
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام