کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمریکایی‌ها سامسونگ را بیش از اپل دوست دارند

سايت خبری ايتنا , 16 دی 1393 ساعت 11:01

ایتنا – میزان محبوبیت محصولات اپل سیر نزولی به خود گرفته است.




«کاربران اپل از محصولات ما بسیار راضی هستند.»

این، جمله‌ای است که از دیرباز توسط مقامات کمپانی آمریکایی اپل، با خوشحالی و افتخار در کنفرانس‌های این شرکت شنیده می‎‌شود، ولی گزارشی که اخیراً از وضعیت بازار آمریکا منتشر شده، تصویر کاملاً متفاوتی از این تابلو ارائه نموده است.


به گزارش ایتنا، بر اساس شاخص رضایت مشتری، کاربران گوشی‌های سامسونگ، بیش از کاربران آیفون از محصولی که در دست دارند اظهار رضایت کرده‌اند.

همچنین میزان رضایتمندی مشتری‌های اپل نسبت به سال قبل مقداری کاهش یافته است، در حالی که این شاخص، در کاربران سامسونگ سیر صعودی به خود گرفته است.

بر اساس آمار پایگاه ACSI آمریکا، امسال شاخص رضایت‌مندی از محصولات سامسونگ ۸۱ نقطه رشد داشته که این میزان ۶.۶ درصد بیش از سال گذشته و ۱۱ درصد بیشتر از ده سال گذشته بوده است.

اپل نیز اگر چه ۷۹ نقطه رشد رضامندی را شاهد بوده ولی این رقم، نسبت به سال گذشته ۲.۵ درصد و نسبت به ده سال گذشته، ۴.۸ درصد افت داشته است.

کارشناسان در تحلیل این کاهش محبوبیت، به عواملی همچنین خم شدن آیفون‌های ۶ پلاس که سر و صدای زیادی به پا کرد اشاره می‌کنند.

از سوی دیگر برخی بر این باورند که به‌روزآوری‌هایی که سامسونگ در برخی محصولاتش از جمله فبلت گلکسی نوت ۴ و اسمارت‌فون گلکسی اس۵ پیاده کرده، آنها را در جایگاهی برتر از آیفون ۶ قرار داده است.
 


کد مطلب: 33973

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33973/آمریکایی-ها-سامسونگ-بیش-اپل-دوست

ايتنا
  https://www.itna.ir