۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۲

رشد فروش تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل‌های جدید

ایتنا- به نظر می‌رسد که سیستم‌های عامل جدید مانند تایزن و فایرفاکس به‌تدریج درحال پیشرفت هستند و آمار نشان از رشد فروش تلفن‌های همراه دارای این دسته از سیستم‌های عامل است.
رشد فروش تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل‌های جدید


به نظر می‌رسد که سیستم‌های عامل جدید مانند تایزن و فایرفاکس به‌تدریج درحال پیشرفت هستند و آمار نشان از رشد فروش تلفن‌های همراه دارای این دسته از سیستم‌های عامل است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، آمارها همچنان نشان از این دارند که اندروید با اقتدار تمام صدرنشین سیستم‌های عامل همراه است و اپل نیز پس از اندروید توانسته است جایگاه iOS را با اختلاف بسیار زیادی نسبت به رتبه اول و البته رتبه سوم، تثبیت کند ولی در این رده‌بندی‌ها پیشرفت سیستم‌های عامل جدید نیز غیرقابل انکار است.

در این میان سیستم‌های عاملی مانند فایرفاکس توانسته‌اند تا با عرضه کردن تلفن‌های همراه هوشمند بسیار ارزان قیمت، بازار مناسبی را برای خود فراهم سازند.
در این میان نکته حجالب اینجاست که فروش تلفن‌های همراه هوشمند نسبت به سال گذشته میلادی با افت کلی روبرو شده است و در سه ماه سوم سال ۲۰۱۴ میلادی این رقم برابر با ۳۴ درصد کاهش فروش بوده است و پیش‌بینی می‌شود که در سه ماه پایانی این سال نیز این رقم برابر با ۱۰ درصد باشد.


علت اصلی این کاهش فروش را می‌توان نزدیک بودن امکانات سخت‌افزاری دستگاه‌های مختلف به یکدیگر دانست که نیاز کاربران برای خرید دستگاه‌ جدید را رسما برطرف می‌کند ولی محصولاتی مانند گوشی فایرفاکس که زیر قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رود در این آشفته بازار نیز خواهد توانست مشتریان خود را بیابد و در این میان سامسونگ نیز به‌زودی با گوشی تایزنی خود وارد رقابت خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود که این مدل نیز در بازار فروش موفق باشد.
 
کد مطلب: 33955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام