۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲

چگونه می‌توان معماری وابسته به سرویس و مدیریت فرایند کسب و کار را تلفیق کرد

ایتنا – بسیاری از شرکت‌ها سیستم‌های معماری وابسته به سرویس و مدیریت فرایند کسب و کار را دو مقوله کاملا متفاوت می‌دانند ولی حقیقت امر اینجاست که این دو مورد به‌صورت مکمل یکدیگر می‌توانند بالاتری خروجی ممکن را برای شرکت‌ها فراهم بیاورند.
چگونه می‌توان معماری وابسته به سرویس و مدیریت فرایند کسب و کار را تلفیق کرد


بسیاری از شرکت‌ها سیستم‌های معماری وابسته به سرویس و مدیریت فرایند کسب و کار را دو مقوله کاملا متفاوت می‌دانند ولی حقیقت امر اینجاست که این دو مورد به‌صورت مکمل یکدیگر می‌توانند بالاتری خروجی ممکن را برای شرکت‌ها فراهم بیاورند.

به گزارش ایتنا از فراگستر به نقل از searchsoa.techtarget، بسیاری از شرکت‌ها در جهان بین سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار و سامانه‌های معماری وابسته به سرویس به سراغ انتخاب یک مورد می‌روند و به این ترتیب باید گفت که خود را از مزایای یکی از این دو مورد محروم خواهند کرد.

در حقیقت دیدگاه حرفه‌ای و کاربردی در این زمینه این است که مدیریت فرایند کسب و کار و معماری وابسته به سرویس را می‌توان به صورت هم‌زمان به کار برد که نتیجه استفاده همزمان از این دو سیستم برابر با مجموع مزایای هر دو نخواهد بود بلکه کارکرد همزمان یک سیستم معماری وابسته به سرویس و یک سامانه مدیریت فرایند کسب و کار می‌تواند به نتیجه‌ای منجر شود که فراتر از توان تک‌تک این سیستم‌ها است.


در این زمینه باید دیدگاه را به این صورت بنا کرد که مدیریت فرایند کسب و کار و معماری وابسته به سرویس، هر یک می‌توانند بخشی اساسی از عملکرد شرکت باشند و به‌‌صورت بدیهی باید گفت که هیچ شرکتی نباید خود را از عملکرد اصلی خود دور نگاه دارد.

حتی با توجه به شرایط شرکت‌ها باید گفت که سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار و معماری وابسته به سرویس می‌توانند کارایی‌های جدیدی را برای یکدیگر تعریف کنند که این کارایی‌ها تنها به واسطه بسته مکمل قابل استفاده هستند.
 
کد مطلب: 33916
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام