کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۴۰ هزار گوشی Xiaomi در ۶ ثانیه فروخته شد

سايت خبری ايتنا , 11 دی 1393 ساعت 14:34

ایتنا - گوشی هوشمند Redmi Note 4G شامل نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 720 پیکسل و دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی می‌شود.




شرکت Xiaomi که خود را یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در جهان معرفی کرده است موفق شد رکورد تازه‌ای در کشور هند به ثبت برساند.


به گزارش ایتنا به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، رکورد جدید با گوشی هوشمند Redmi Note 4G به ثبت رسید و این نخستین باری بود که گوشی هوشمند جدید Xiaomi با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در کشور هند عرضه شد.

از زمانی که فروش آنلاین این گوشی هوشمند آغاز شد بیش از ۲۰۰ هزار هندی آن را پیش‌خرید کردند و از بین آنها ۴۰ هزار نفر در ۶ ثانیه نخست این گوشی را برای خود خریدند.

شرکت Xiaomi توضیح داد، تنها ۶ ثانیه طول کشید تا ۴۰ هزار هندی Redmi Note 4G را خریداری کردند که البته این نخستین باری نبود که محصولات Xiaomi چنین رکوردی را به ثبت رساند.

 

برخی کارشناسان بر این باورند که هندی‌ها بیش از اندازه گوشی‌های Xiaomi را دوست دارند و برخی دیگر ثبت این رکورد را موفقیت Xiaomi برای ورود به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند می‌دانند.

گوشی هوشمند Redmi Note 4G که این فروش قابل ملاحظه را ثبت کرد تراشه Snapdragon ۴۰۰ با چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتزی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.
 


کد مطلب: 33912

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33912/۴۰-هزار-گوشی-xiaomi-۶-ثانیه-فروخته

ايتنا
  https://www.itna.ir