۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
آموزش ایمنی به ساکنین و کسبه بازار

پاساژ علاء‌الدین ایمن نیست

ایتنا- سازمان آتش نشانی: پله برقی‌ها، آسانسورها، نحوه چینش کالا و اجناس و ... در این علاالدین استاندارد نیست.
پاساژ علاء‌الدین ایمن نیست


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اظهارنظری صریح پاساژ علاءالدین را پاساژی دانست که در بسیاری از فاکتورها نمی‌تواند استانداردهای لازم ایمنی را کسب کند و گفت: این پاساژ برای مراجعه کنندگان و کسبه ناایمن است.


به گزارش ایتنا سعید شریف زاده در نشست خبری که در حاشیه برگزاری همایش ملی ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، گفت: پاساژ علاء الدین در منطقه ۱۱ تهران واقع شده و سازمان آتش نشانی نیز جزو کارگروه‌هایی مرتبط است واقداماتی را در خصوص بازدید ایمنی و دیگر موارد مربوطه انجام داده‌است.

وی با بیان اینکه مستقلا وارد ایمن سازی این پاساژ نمی‌شویم و اقدامات ما در هماهنگی با شهرداری منطقه ۱۱ است، گفت: درباره ایمنی این پاساژ حرف داریم،‌ معابر، پله برقی‌ها، آسانسورها، نحوه چینش کالا و اجناس و ... در این پاساژ استاندارد نیست.

وی درباره اینکه آیا آتش‌نشانی با تخریب قسمت‌های غیرمجاز این پاساژ موافق است یا خیر؟ گفت: بحث تخریب دو طبقه مطرح است اما حرف ما این است که نه این دو طبقه بلکه کل مجتمع ناایمن است. همانطور که گفتم معابر و راه‌های این پاساژ استاندارد نیست و شبکه باران زا یا همان اطفاء حریق خودکار نیز در این پاساژ نصب نشده است.

شریف زاده تصریح کرد: مجموع این موارد غیراستاندارد سبب می‌شود تا ما ادعا کنیم که این مجتمع به هیچ عنوان مجتمع ایمن و استانداردی نیست.

وی در ادامه این نشست با انتقاد از نبود متولی واحد برای ایمنی در کشورمان خاطرنشان کرد: این همایش ملی را در همین راستا برگزار کرده تا از اقدامات و تجربه‌هایی که هر یک از آتش نشانی‌ها در سطح حوزه خودشان انجام داده‌اند، استفاده کنیم.
 
کد مطلب: 33904
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام