۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴

مایکروسافت بازار فناوری‌های پوشیدنی را در دست می‌گیرد

ایتنا - دستبند هوشمند Microsoft Band به سیستم‌های سخت‌افزاری پیشرفته مجهز شده است و با قیمت ارزان عرضه می‌شود.
مایکروسافت بازار فناوری‌های پوشیدنی را در دست می‌گیرد


اگر چه مایکروسافت در بازار جهانی تلفن همراه موفقیت چندانی کسب نکرده و بازی را به رقبا باخته است، اما این شرکت بزرگ نرم‌افزاری تصمیم دارد سهم زیادی از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دی‌جی‌تایمز، مایکروسافت برای سال‌های طولانی مطالعات گسترده‌ای روی فناوری‌های هوشمند مخصوص چشم و دستبندهای هوشمند انجام داد و از مدتی قبل که دستبند Microsoft Band معرفی شده است، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این شرکت وارد عرصه جدید رقابتی شود.

دستبند هوشمند Microsoft Band به سیستم‌های سخت‌افزاری پیشرفته مجهز شده است و با توجه به اینکه قیمت ارزان دارد، می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد و با محصولات مشابه موجود در بازار رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۵ میلادی دستگاه‌های موبایلی خود را در سه شاخه مختلف روانه بازار می‌کند و این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود میزان عرضه سیستم‌عامل ویندوز فون نسبت به سال جاری بدون تغییر باقی بماند.


در حالی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند سهم تبلت‌های Surface طی سال آینده افزایش قابل ملاحظه یابد، احتمال می‌رود نوت‌بوک‌های ویندوزی در سال ۲۰۱۵ نتوانند سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص دهند.

در این میان گفته شده است دستبند هوشمند Microsoft Band در کنار گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی می‌تواند محبوبیت زیادی نزد کاربران جهانی به‌دست آورد.
 
کد مطلب: 33841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام