۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲

شیائومی در هند یک میلیون گوشی فروخت

ایتنا- از فروش شیائومی پیداست که بازار هند برای این کمپانی چینی پررونق بوده است!
شیائومی در هند یک میلیون گوشی فروخت


شرکت چینی گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۴ حدود یک میلیون دستگاه گوشی در بازار هند فروخت.


به گزارش ایتنااز ایسنا،  به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۴ از بازار چین خارج شد و به سمت هند رفت. این شرکت با همکاری شرکت فلیپ کارت که بزرگترین فروشند تلفن همراه در هند است، حدود یک میلیون گوشی در این کشور فروخته است.

مانو کومار - رئیس شیائومی در هند - اعلام کرد که این شرکت موفق به فروش بیش از یک میلیون گوشی هوشمند در هند بفروشد.

با توجه به عرضه محدود گوشیهای شیائومی در بازار هند، این مقدار فروش برای این شرکت فوق العاده است.

مشخصا به نظر میرسد این شرکت چینی سال گذشته تقاضای عظیم برای محصولات خود در بازار هند را دست کم گرفته و این به معنی اینست که شیائومی می‌تواند در سال آینده میلادی حتی بیشتر از این مقدار در هند فروش داشته باشد.

از سوی دیگر شرکتهایی نظیر وان پلاس و حتی میکرومکس مترصد این هستند که در سال ۲۰۱۵ مشتریان شیائومی را بربایند و بنابراین بازار تلفن همراه هند در سال آینده جالب خواهد شد.

شیائومی به مدد گوشی‌های باکیفیت نسبتا ارزان‌قیمت ظرف مدت کوتاهی به محبوب‌ترین برند تلفن همراه در چین و سومین شرکت بزرگ تلفن همراه جهان پس از اپل و سامسونگ تبدیل شده است.

این شرکت از مدتها قبل به عنوان یک شرکت ارائه ‌دهنده اینترنت در چین فعالیت می‌کرد.

شیائومی با سودی معادل ۴۸۵ میلیون و ۷۷۰ هزار یوآن در سال ۲۰۱۳ پایین‌تر از اپل و سامسونگ قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۳ بخش تلفن همراه سامسونگ حاشیه سود عملیاتی ۱۸.۷ درصدی و اپل حاشیه ۲۸.۷ درصدی را در سال مالی منتهی به سپتامبر ۲۰۱۳ گزارش دادند در حالیکه شرکت کره‌ای ال جی نیز ۰.۵ درصد سود عملیاتی داشت.

شیائومی در سه ماهه سوم امسال جای ال جی را به عنوان سومین سازنده بزرگ‌ تلفن همراه در جهان گرفت و ۵.۶ درصد بازار جهانی را از آن خود کرد.

موسسه رتبه‌بندی فیچ ماه گذشته هشدار داد این در حالی است که سود سامسونگ و اپل به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان تلفن همراه جهان در سالهای آتی به دلیل فشار قیمت از سوی شرکت‌هایی نظیر شیائومی کاهش خواهد یافت.
کد مطلب: 33829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام