۳
۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳

اینترنت البرز مختل شد

ایتنا - این اختلال که از حدود ساعت ۱۱ صبح امروز بوجود آمده سبب اختلال در خدمات دهی برخی دستگاه‌های اجرایی به مردم شده است.


شبکه اینترنت استان البرز روز شنبه در مناطق مختلف این استان دچار اختلال و قطعی شده که مشکلاتی برای کاربران بوجود آورده است.


به گزارش ایتنا از ایرنا ،این اختلال که از حدود ساعت ۱۱ صبح امروز بوجود آمده سبب اختلال در خدمات دهی برخی دستگاه‌های اجرایی به مردم شده است.

با توجه به الکترونیکی بودن دستگاه‌های مختلف اداری، تجاری، مراکز دانشگاهی و رسانه‌ها این اختلال در فعالیت آنها وقفه ایجاد کرده است.

رییس اداره دیتای مخابرات استان البرز در گفت‌وگو با ایرنا با تایید اختلال در شبکه اینترنت استان گفت: تلاش می شود این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

'جواد جمشید لو' افزود : اکنون تیم های فنی اداره کل مخابرات استان البرز در حال رفع این اختلال در شبکه اینترنت استان هستند که پیش بینی می شود تا حداکثر تا یک ساعت دیگر این اختلال را برطرف کند.
 
کد مطلب: 33815
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
شنیدم استان سمنان هم شنبه از 6 صبح تا 2:30 بعدازظهر قطع بوده!

یه خبرایی هستا...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما تو لرستان نزدیک 6 ساعت اینترنتمون قطع بود. بعد هم که وصل شد با اختلال و کندی شدید همراه بود که این اختلال و کندی بعد از 3 روز همچنان ادامه داره. تقویم رو هم دیدم شاید از اون روزهای "خاص" باشه که عمدا اینترنت رو به حالت نیمه فلج در میارن، اما خبری نبود! چکار دارن میکنن؟ اینترنت "ملی" رو ازمایش میکنن یا فیلترینگ "هوشمند" رو؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام