۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷

آیفون6S مینی در راه بازار

ایتنا- آیفون6S از نظر ظاهری شبیه آیفون 6 و مشخصاتش شبیه آیفون 5s است.
آیفون6S مینی در راه بازار


آن دسته از هواداران اپل که تابستان امسال پس از عرضه دو نسخه آیفون شش و آیفون شش پلاس چندان راضی نشدند احتمالا به زودی شاهد آیفون چهار اینچی موسوم به‌ آیفون ۶ اس مینی خواهند بود که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار می‌شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، تیموتی آرکوری تحلیلگر دنیای فن‌آوری گفت: شرکت اپل احتمالا در حال کار روی یک نسخه چهار اینچی آیفون ۶ موسوم به آیفون ۶ اس مینی است.

اپل اینسایدر همچنین اعلام کرد که مشخصات این گوشی کوچک همانند مشخصات آیفون ۵ اس اما طراحی آن مشابه آیفون ۶ است. این درحالی است که این اطلاعات هنوز چندان قطعی نیستند.

اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید آیفون ۶ اس مینی جایگزین ۵ اس خواهد شد که در حال حاضر نسخه ارزان قیمت گوشی‌های آیفون در بازار است.

تحلیلگران همچنین می‌گویند اپل احتمالا برای این گوشی از پردازنده کوآلکام استفاده خواهد کرد، تا قیمت آن را پایین نگه دارد.

اپل در ماه سپتامبر امسال دو نسخه آیفون شش و شش پلاس را روانه بازار کرد تا به نوعی سیاست خود مبنی بر علاقه به تولید آیفون با صفحه ۴ اینچی را تغییر داده باشد.

آرکوری همچنین اعلام کرد که اپل در حال کار روی تبلت ۱۲.۹ اینچی است که احتمالا در بهار آینده روانه بازار می‌شود. اپل قصد دارد ۱۵ الی ۲۰ میلیون دستگاه از این تبلت را به فروش برساند.
کد مطلب: 33801
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام