۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴

سیستم استریم سونی، پلی استیشن را به تلویزیون‌ها خواهد برد

ایتنا - شرکت سونی تصمیم دارد تا با اجرای سیستم استریم آلاین بازی بر روی تلویزیون‌های HDTVs به کاربران این تلویزیون‌ها اجازه بدهد که بدون نیاز به کنسول به بازی کردن بازی‌های پلی استیشن بپردازند.
سیستم استریم سونی، پلی استیشن را به تلویزیون‌ها خواهد برد


شرکت سونی تصمیم دارد تا با اجرای سیستم استریم آلاین بازی بر روی تلویزیون‌های HDTVs به کاربران این تلویزیون‌ها اجازه بدهد که بدون نیاز به کنسول به بازی کردن بازی‌های پلی استیشن بپردازند.


به گزارش ایتنا از رایورز از PC world شرایط کاری سونی در بخش بازی‌های کامپیوتری به نحوی طراحی شده است که این شرکت با بهره‌گیری از قابلیت‌های موجود در تلویزیون‌های HDTVs خواهد توانست به کاربران این تلویزیون‌ها اجازه بدهد تا به انجام بازی‌های بسیار بزرگی با تلویزیون خود بپردازند.
برای انجام این کار به جای یک کنسول پلی استیشن، تنها به دسته بازی نیاز خواهند داشت و سایر موارد در سامانه استریم آنلاین سونی گنجانده خواهد شد.

این سیستم به صورت انحصاری و تنها بر روی تلویزیون‌های سونی اعمال نخواهد شد بلکه شرکت‌های دیگر نیز می‌توانند با عقد قرارداد همکاری با سونی از این امکانات استفاده‌ کنند.
در این میان نخستین شرکتی که از این فناوری بر روی تلویزیون‌های HDTVs خود استفاده خواهد کرد، سامسونگ است که نخستین محصول خود را در سال ۲۰۱۵ با امکان بازی‌ به بازار روانه خواهد نمود.


این طرح تنها بخش کوچکی از پروژه Playstation now است که از ماه جولای در وضعیت بتا به سر می‌برد و البته سونی هنوز اعلام نکرده است که در اوایل سال ۲۰۱۵ و زمان عرضه تلویزیون سامسونگ، این پروژه در وضعیت بتا باقی خواهد ماند یا وارد فاز قطعی و نهایی خواهد خواهد شد.

از جمله موارد مبهمی که سونی هنوز برای آن پاسخی ارائه نداده است این است که آیا تلویزیون‌های قدیمی نیز امکان استفاده از این فناوری را خواهند داشت یا اینکه این فناوری تنها مختص به تلویزیون‌های جدید خواهد بود.
در این پروژه تا به حال امکان بازی نمودن ۲۰۰ عنوان فراهم آمده است و افرادی که این تلویزیون‌ها را خریداری کنند می‌توانند به بازی کردن عناوین بزرگی مانند خدای جنگ و Killzone 3 بپردازند.
  
کد مطلب: 33795
نام شما
آدرس ايميل شما


یه شخص
feedback
Iran, Islamic Republic of
الان میگم روز شماری کنین
200 سال دیگه یا بیشتر وارد ایران میشه
اون زمان دیگه تو دنیا سیستمهای جدیدی اومده که اینا در براببرشون هیچه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام