۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵

گوشی هوشمند فایرفاکسی با بدنه شفاف عرضه شد

ایتنا - از نظر شکل ظاهری Fx0 شبه به مدل G3 طراحی شده است که البته با نمایشگر 4.7 اینچی لمسی اندازه کوچکتری دارد.
گوشی هوشمند فایرفاکسی با بدنه شفاف عرضه شد


جدیدترین گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Firefox OS موزیلا با نام Fx0 وارد کشور ژاپن شد و توجه همگان را به خود جلب کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، آنچه که باعث شد Fx0 توجه تمامی کاربران و کارشناسان را جلب کند این بود که شرکت سازنده گوشی ال‌جی بود، "توکوجین یوشیوکا"(Tokujin Yoshioka) از سرشناس‌ترین کارشناسان فناوری آن را طراحی کرده و البته بدنه گوشی به صورت شفاف ساخته شده است.

همان طور که در تصاویر گوشی مشخص است، شما به راحتی می‌توانید بدون باز کردن قاب گوشی اجزای تشکیل‌دهنده آن را مشاهده کنید و بخش‌های مختلف آن را ببینید.

کلید سخت‌افزاری اصلی گوشی به رنگ طلایی ساخته شده که روی آن آرم فایرفاکس حک شده است و کاربران با فشردن آن می‌توانند وارد منوی اصلی شوند.

گوشی هوشمند Fx0 با تمام گوشی‌هایی که تاکنون مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس که تاکنون با قیمت ارزان وارد بازار شده‌اند متفاوت است.


این گوشی با قیمت ۵۰ هزار ین ژاپن(۴۱۴ دلار، ۳۴۰ یورو) وارد بازار شده است و به همین خاطر از Fx0 به عنوان گران‌ترین گوشی فایرفاکسی در جهان یاد می‌کنند.

از نظر شکل ظاهری Fx0 شبه به مدل G3 طراحی شده است که البته با نمایشگر ۴.۷ اینچی لمسی اندازه کوچکتری دارد و تراشه مرکزی Snapdragon ۴۰۰ با چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED می‌شود که دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسلی امکان عکسبرداری سلفی را فراهم می‌کند و باتری ۲۳۷۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز را در خود نگه می‌دارد.

طول، عرض و ضخامت نخستین گوشی هوشمند ال‌جی با بدنه شفاف به‌ترتیب ۱۳۹، ۷۰ و ۱۰.۵ اینچ و وزن آن ۱۴۸ گرم است.

این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل Firefox OS ۲.۰ مجهز شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پشتیبانی از خدمات شبکه مخابراتی 4G LTE و فناوری کوتاه‌بورد NFC اشاره کرد.
 
کد مطلب: 33786
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام