۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸

حذف تخفیف پیامک‏‌های انبوه پیمانکاران همراه اول

ایتنا- با حذف تخفیف، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی با افزایش هزینه مواجه و هزینه آنها مشابه مشترکان عادی همراه اول می‏‌شود.
حذف تخفیف پیامک‏‌های انبوه پیمانکاران همراه اول


تعرفه پیامک‌‏های انبوه اپراتور اول ارتباطی برای شرکت‏‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه، گران و مشابه مشترکان سیم‏‌کارت‏‌های دائمی همراه اول شد.


شایعاتی پیرامون افزایش نرخ پیامک‌‏های انبوه که غالبا مورد استفاده سازمان‏‌های بزرگ و آژانس‏‌های خبری برای تعامل بیشتر با مشتریان و مخاطبان است، از ماه‌‏های پیش مطرح و حتی گفته شد که قرار است نرخ پیامک فارسی از ۸۹ ریال به ۱۴۰ ریال برسد.

همراه اول اکنون با شش CP (شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی انبوه و تعاملی) در زمینه پیامک‌‏های انبوه فعالیت می‏‌کند و از روز گذشته تخفیف‏‌های آنان را حذف کرده است.

در حالی‌که اپراتور اول ارتباطی اعلام کرده به‏‌رغم برخی خبرهای اعلام شده در رسانه‏‌ها مبنی بر افزایش تعرفه پیامک‏‌های انبوه، این اپراتور هیچ‌گونه افزایش تعرفه‏‌ای نداشته و براساس مصوبه جلسه شماره ۸۵ مورخ ۹/۳/۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نرخ ارسال هر پیامک به زبان فارسی ۸۹ ریال و به حروف انگلیسی ۲۲۲ ریال تعیین شده است که این شرکت دقیقا این مصوبه را اجرا می‏کند.

لذا تعرفه افزایشی پیدا نکرده اما از روز اول دی ماه، این شرکت تخفیفات قبلی خود را برای شرکت‏‌های CP حذف و عینا قیمت پایه پیامک مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعمال کرده است.

با این اقدام، شرکت‏های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه که از بستر شبکه همراه اول برای ایجاد ترافیک خود استفاده می‏کردند با افزایش هزینه مواجه و هزینه آنها مشابه مشترکان عادی همراه اول می‏شود.

کد مطلب: 33775
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام