۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹

هشدار جدی سونی به شرکت‌ها درباره عواقب انتشار اطلاعات سونی پیکچرز

ایتنا – شرکت سونی پس از هک شدن بخش سونی چیکچرز با مشکلات بسیاری روبرو شده است و پس از تهدید گروه هکرهایی که این حمله را انجام داده‌اند تصمیم گرفته است تا اقدامات امنیتی را سفت و سخت پیگیری کرده و نگذارد تا اطلاعات این شرکت توسط شرکت‌های دیگر منتشر یا کپی شود.
هشدار جدی سونی به شرکت‌ها درباره عواقب انتشار اطلاعات سونی پیکچرز


شرکت سونی پس از هک شدن بخش سونی پیکچرز با مشکلات بسیاری روبرو شده است و پس از تهدید گروه هکرهایی که این حمله را انجام داده‌اند تصمیم گرفته است تا اقدامات امنیتی را سفت و سخت پیگیری کرده و نگذارد تا اطلاعات این شرکت توسط شرکت‌های دیگر منتشر یا کپی شود.


به گزارش ایتنا از رایورز از Cnet شرکت سونی در یک نامه به شرکت‌هایی مانند توییتر و رسانه‌های بزرگی مانند نیویورک تایمز هشدار داده است که در صورتی که هر گونه اقدامی مانند کپی کردن داده‌های این شرکت و یا انتشار آن را از این مراکز مشاهده کند مجبور خواهد بود تا فرایند قانونی را در برخورد با آنها در پیش بگیرد و با این شرکت‌ها همان‌طور برخورد کند که با هکرها برخورد خواهد کرد.

 

این موضوع به نوعی عکس‌العمل به اقدام هکرها است.
این هکرها اعلام کرده‌اند که در صورتی که فیلم The interview به اکران دربیاید در اقدامی که آن را "یک هدیه کریسمس" نامیده‌اند به انتشار داده‌های این شرکت دست خواهند زد و همین امر نیز موجب شده است تا سونی به شدت نگران لو رفتن اطلاعات محرمانه بخش سونی پیکچرز باشد.

این حمله امنیتی موجی از نگرانی درباره مسائل امنیتی را به وجود آورده است و شرکت‌های بزرگ‌ را با نگرانی از دست دادن اطلاعات هم خود روبرو ساخته است.
به همین دلیل نیز موج جدیدی از فرایند مستحکم سازی امنیت مراکز داده‌ در شرکت‌های بزرگ به راه افتاده است.
 
کد مطلب: 33771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام