۱
۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸

اهداف بزرگ چاینا موبایل برای بازار اینترنت LTE

ایتنا- شرکت چاینا موبایل پس از موفقیت بسیار مناسب در سال ۲۰۱۴ و دست‌یابی به آمار ۶۰ درصد بالاتر از میزان پیش ‌بینی‌های صورت گرفته، برنامه خود را برای سال آینده میلادی به نحوی تنظیم کرده است که بتواند ۲۵۰ میلیون کاربر را برای شبکه‌های LTE تحت پوشش قرار بدهد.
اهداف بزرگ چاینا موبایل برای بازار اینترنت LTE


شرکت چاینا موبایل پس از موفقیت بسیار مناسب در سال ۲۰۱۴ و دست‌یابی به آمار ۶۰ درصد بالاتر از میزان پیش ‌بینی‌های صورت گرفته، برنامه خود را برای سال آینده میلادی به نحوی تنظیم کرده است که بتواند ۲۵۰ میلیون کاربر را برای شبکه‌های LTE تحت پوشش قرار بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز از Digitimes، شرکت چاینا موبایل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی در جهان شناخته می‌شود و یکی از پیشگامان عرضه اینترنت LTE برای شبکه‌های همراه نیز محسوب می‌گردد.
این شرکت بر اساس برنامه‌ریزی‌های پیشین خود قرار بود در پایان سال ۲۰۱۴ به ۵۰ میلیون مشترک برای شبکه LTE دست پیدا کند ولی به نظر می‌رسد که این رقم در عمل به ۸۰ میلیون رسیده باشد.
به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت هدف ۲۵۰ میلیون کاربر فعال و متصل به شبکه اینترنت همراه LTE را برای سال ۲۰۱۵ میلادی هدف قرار داده‌اند.


شبکه‌های اینترنتی LTE از نوع TD-LTE در حقیقت یکی از سریع‌ترین شبکه‌های موجود از نسل اینترنت همراه 4G هستند و در بسیاری از کشورها این نوع از شبکه اینترنتی به تدریج در حال تبدیل شدن به شبکه اصلی اتصال به اینترنت است.
در این میان کشورهای شرق آسیا گوی سبقت را از کشورهای غربی ربوده‌اند و بیشترین کاربران اینترنت 4G را به خود اختصاص داده‌اند که به این ترتیب به نظر می‌رسد با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های کشورهایی مانند چین، این روند در سال آینده میلادی بیش از پیش تسریع شود.

جالب است بدانید که آمار ارائه شده تنها مربوط به اینترنت TD-LTE است و برای تمامی مدل‌های اینترنت 4G این آمار به فروش ۲۳۰ میلیون دستگاه ارتباطی در سال ۲۰۱۴ رسیده است و در سال ۲۰۱۵ مسلما شاهد ارقام بالاتری برای این نسل از شبکه‌های اینترنتی خواهیم بود.
 
کد مطلب: 33763
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما که از چین، فقط استثمار کارگرانش و کالاهای بی کیفیتش را یاد گرفته ایم و وقتی صحبت از این فناوریها میشود به جای الگوگیری از چین، از اوگاندا و سودان پیروی میکنیم !!!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام