۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴

خداحافظی جوانان با فیس‌بوک

ایتنا - در سال 2014 میلادی 88 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله آمریکایی عضو این شبکه اجتماعی بودند که این رقم در سال 2013 میلادی 94 درصد بوده است.
خداحافظی جوانان با فیس‌بوک


گزارش منتشر شده از سوی مرکز iStrategyLabs نشان می‌دهد که از ژانویه ۲۰۱۴ به بعد سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک دارند و جوانان هم دسته‌دسته این شبکه اجتماعی را ترک می‌کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، مرکز Frank N. Magid نیز در گزارش مجزا توضیح نشان داده است که محبوبیت فیس‌بوک برای جوانان به پایان رسیده و تعداد این گروه از افراد در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی به طول کاملا جدی کم شده است.

طبق آمار به‌دست آمده در سال ۲۰۱۴ میلادی ۸۸ درصد از نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله آمریکایی عضو این شبکه اجتماعی بودند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۹۴ درصد و در سال قبل از آن هم ۹۵ درصد گزارش شده بود.

در ژوئن ۲۰۱۴ گفته شده بود که ۶ درصد از جوانانی که عضو فیس‌بوک هستند این شبکه اجتماعی را کنار گذاشته‌اند و در حالی که این آمار نزولی همچنان ادامه دارد، این مسئله می‌تواند نگرانی‌های فراوانی را برای فیس‌بوک به همراه داشته باشد.

 
مرکز Magid اعلام کرده است که در دوره زمانی مشابه ۴۸ درصد افراد با گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در توئیتر عضو بوده‌اند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۴۶ درصد گزارش شده بود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است جوانان تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک داشته باشند، پایین بودن ایمنی در این شبکه اجتماعی است.
 
کد مطلب: 33750
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب رفتن توی واتس آپ و اینستاگرام که فیس بوک خریده ، سرمایه گذاران فیس بوک می دونند باید کجا سرمایه گذاری کنند !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام