۹
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱

کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه اول

ایتنا - در صورتی که مشترکین یکی از بسته‌های مذکور را فعال نکنند، هزینه اینترنت همراهشان بصورت آزاد محاسبه می‌شود.
کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه اول


همراه اول از کاهش ۸۰۰ درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه خود در تمامی نسل‌های تلفن همراه خبر داد.


به گزارش ایتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بدنبال مصوبه ۲۰۳ مورخ ۲/۹/۹۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص اصلاح تعرفه داده تلفن همراه، همراه اول از اول دی ماه، تعرفه مصرف آزاد داده را در نسل‌های ۲ و بالاتر در سیم‌کارت‌های دائمی به نیم ريال و در سیم‌کارت‌های اعتباری به ۰.۷۵ريال کاهش داد.
پیش از این تعرفه مصوب هر کیلو بایت داده ۱۴.۷ ريال بود که توسط همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین شبکه تلفن همراه کشور در روز ۴ ريال و در شب ۱ ريال محاسبه می‌شد.

همچنین همراه اول برای مدیریت بهتر استفاده از خدمات اینترنت همراه، بسته‌های هوشمندی ارائه کرده است که به لحاظ قیمتی بسیار ارزان‌تر از استفاده آزاد است.
این بسته‌ها برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری طراحی شده که در چهار بسته «یک روزه با حجم ۱۵۰ مگابایت با قیمت ۱۰ هزار ريال»، «۷ روزه با حجم ۸۰۰ مگابایت با قیمت ۵۰ هزار ريال »، « ۳۰روزه با حجم ۲.۵ گیگابایت با قیمت ۱۰۰ هزار ريال » و «یک هفته شبانه(از ساعت ۲۳ لغایت ۸ صبح) با قیمت ۱۰ هزار ريال» به مشترکین عرضه می‌شود.
همراه اولی‌ها می‌توانند برای فعال کردن یکی از بسته‌های فوق الذکر، از طریق سامانه پیامکی ۸۰۸۰ و یا سامانه جامع خدمات #۱۱۱* اقدام کنند.

بنابراین گزارش در صورتی که مشترکین یکی از بسته‌های مذکور را فعال نکنند، هزینه اینترنت همراهشان بصورت آزاد محاسبه می‌شود.
مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه، بسته‌های هوشمند اینترنت و نحوه فعال‌سازی اینترنت همراه خط خود، به پرتال این شرکت به نشانی
www.mci.ir مراجعه کنند.
 
کد مطلب: 33747
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بسته های اینترنت ایرانسل امروز دو برابر شد! مثلا قبلا برای 2 گیگ ماهانه 10 تومن پرداخت میکردیم امروز شد 20 تومن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینترنت ازاد فوق العاده گرونه. این که اپراتورها رقم کذایی 2.5 ریال برای هر کیلو باید اینترنت ازادشون تعیین کنند و وزیر اون رو به 0.5 کاهش بده بازی مشترک وزارت ارتباطات و اپراتورها بود تا ما از یه طرف به قیمت 0.5 اعتراض نکنیم و از طرف دیگه فکر کنیم وزیر نگران حق و حقوق کاربرها است! چه مردم ساده ای هستیم! شما با این 0.5 یک فیلم دانلود کن بعد که قبض رسید پس میفتی!
پیمان
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی 1گیگ 50هزارتومن!!!!!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله حدود 50 و 2-3 هزار تومن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی کیفیت نداشته باشه مفت هم نمی ارزه چه برسه نیم ریال
علی
feedback
Romania
ایرانسل دوبرابر کرده و تمامی فروم ها و سایت های خبری کاربران به شدت اعتراض کردن.
البته اپراتورهای ما دستشون تو یه کاسه هستش و هماهنگ هستن. همراه اول هم نهایتا تا نوروز قیمت بسته هاشو به پای بقیه و حتی گرونتر می رسونه که از این رقابت سالم در عرصه گرون کردن عقب نمونه.
مگر اینکه ایرانسل قیمت بسته هاشو برگردونه. خیلی ها تو فروم ها و نظرات سایت های متفاوت گفتن که دیگه از سیم کارت ایرانسل استفاده نمیکنن و یا دیگه بسته نمیخرن. خیلی ها هم رفتن اعتراض تو صفحه کلوپ وزیر.
بعضی ها هم با 700 تماس گرفتن و اعتراض کردن.

در نهایت این جنجال هم مثل بقیه تموم میشه و مردم باز میرن بسته میگیرن و اینترنت این گرونفروش ها را استفاده می کنن و میگن اشکال نداره باز گرون کنید، ما هستیم و میخریم. مثل بقیه چیزها که گرون شد و ایرانی جماعت به جای نخریدن و تحریم کالا، اون کالا را انبار میکردن و چند برابر میخریدن! عبرت هم هیچوقت نمیگیرن!
رضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینها در فریبکاری و دروغگویی دسته همه رو بستن. ظاهرش اینه که قیمت پایه رو کاهش دادن، اما عملا قیمت بسته ها رو که همه از اون استفاده میکنن بالا بردن. این رسما یعنی خسارت به مردم. دولت باید طرف مردم رو بگیره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم. این طرح هدفش کلاهبرداری بوده است. هیچکس هم به داد این مردم و کاربران نمیرسد.
مصطفی آمن
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام من چند سالی بود که اینترنت همراه اول رو قطع کرده بودم و از ایرانسل استفاده میکردم تا اینکه دوستان گفتن یکی از علت هایی که گوشی زود شارژ خالی میکنم قدیمی بودن سیم کارته رفتم به یکی از دفاتر همراه اول و سیم کارت رو رایگان عوض کردن من سرویس اینترنتم رو قبلا قطع کرده بودم اما چون 20 گیگ هدیه داشت خودشان وصل کرده بودن. تا اینکه ما 20 گیگ رو استفاده کردیم چون امکان قطع خودکار سرویس رو هم ندارن مقدار محدودی آزاد استفاده کردم که مبلغ 66000 تومان به قبض اضافه شد.
دوستان اگر مثل من وارد این دام شدن حواسشون باشه 20 گیگ رو مدیریت کنند و سعی کنند قبل از اینکه به آخر برسه قطع کنن
مصطفی آمن از تهران
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام