۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱

فروش با تخفیف سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول تمدید شد

ایتنا - متقاضیان می توانند سیم کارت دائمی همراه اول را با قیمت مصوب ۱۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان و با امکان پرداخت دو مرحله ای هزینه آن، خریداری کنند.


فروش سیم‌کارت‌های اعتباری ۵ هزار تومانی همراه اول تا اطلاع ثانوی تمدید شد.


به گزارش ایتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال هموطنان از طرح فروش با تخفیف سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، این طرح تا اطلاع ثانوی تمدید شد. در این طرح، سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با قیمت ۵ هزارتومان و ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه به فروش می رسد.

علاوه بر ارائه تخفیف ۵۰درصدی در قیمت سیم کارت های اعتباری، طرح تشویقی دیگری روی این سیم کارت ها با نام «از این جیب به اون جیب» ارائه می شود که بر اساس آن، با اولین شارژ سیم کارت، ۵هزار تومان اعتبار هدیه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) به فرد خریدار هدیه داده می شود. این طرح که در پاییز سال جاری در سراسر کشور اجرا شده بود، بدلیل استقبال کم نظیر مردمی قرار است که همچنان ادامه یابد.

از مهمترین مزایای این طرح می توان به در نظر گرفتن فرصت ۳ ماهه برای فرد متقاضی جهت استفاده از اعتبار هدیه ۵هزار تومانی اشاره کرد که از زمان ثبت نام محاسبه می شود.
همچنین همراه اول از تمدید طرح فروش سیم کارت های دائمی خود در دو مرحله، خبر داده است.
بر اساس این طرح متقاضیان می توانند سیم کارت دائمی همراه اول را با قیمت مصوب ۱۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان و با امکان پرداخت دو مرحله ای هزینه آن، خریداری کنند.

در این طرح که تا اطلاع ثانوی تمدید شده است، افراد می توانند با پرداخت فقط ۲۰ هزار تومان در زمان خرید، صاحب سیم کارت دائمی شده و مابقی را هنگام فعالسازی سیم کارت پرداخت کنند.
علاقمندان می توانند برای خرید این نوع از سیم کارت ها و بهره مندی از مزایای آن، به دفاتر خدمات ارتباطی و یا فروشگاه های همراه اول مراجعه کنند. همچنین کسب اطاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir امکانپذیر است.
 
کد مطلب: 33739
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام