۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲

درز اطلاعات جدید از سونی اکسپریا Z4 و Z4 Ultra

ایتنا- این دو محصول برتر سونی قرار است در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ معرفی شوند.
درز اطلاعات جدید از سونی اکسپریا Z4 و Z4 Ultra


ایتنا به نقل از آی‏.تی ایران، اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده حاوی ویژگی‏‌های گوشی‏‌های جدید سونی که قرار است در ابتدای سال آینده‏ میلادی عرضه شوند. این گوشی‏ها شامل Xperia Z4 و Z4 Ultra هستند.


سونی Xperia Z4 Compact از صفحه نمایش ۷/۴ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‏برد. اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‏‌های این گوشی است.

دوربین این گوشی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۵ مگاپیکسل است. سونی اکسپریا Z4 کامپکت مانند بقیه گوشی‏‌های این سری سونی ضد آب و ضد گرد و غبار با گواهینامه IP68 است.
همچنین این گوشی از LTE پشتیبانی می‏کند. گوشی سونی اکسپریا Z4 اولترا نیز با صفحه نمایش ۴/۶ اینچی از کیفیت K2 برخوردار است. شکل ظاهری این گوشی شبیه Z4 کامپکت است.

اسنپدراگون ۸۱۰ و همچنین ۳ گیگابایت رم از ویژگی‏‌های این گوشی است. دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است. مشخصه‌‏ای که اکسپریا Z4 اولترا را از دیگر گوشی‌های سری اولترای سونی متمایز می‏کند این است که ظاهرا این گوشی به یک قلم هوشمند مجهز است.

طبق اطلاعات به‏ دست آمده باتری این گوشی بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی‏ آمپر خواهد بود. طبیعتا با توجه به اینکه قرار است این دو محصول با اسنپدراگون ۸۱۰ وارد بازار شوند، بنابراین انتظار می‏رود عرضه هردو گوشی تا سه‏ ماه دوم سال آینده میلادی به تعویق بیفتد.

منبع: آی.تی ایران
کد مطلب: 33733
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام