۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
باهدف معرفی راهکارهای جامع آتن تایوان

گردهمایی بزرگ رایمند رایانه و آتن تایوان برگزار شد

ایتنا - شرکت رایمند رایانه در یک حرکت نوآورانه و به‌جای حضور در الکامپ در نمایشگاهی کوچک محصولات این شرکت را توسط کارشناسان به حاضران معرفی نمود.


شرکت رایمند رایانه هفدهم و هجدهم آذرماه ۹۳ و در بیست و ششمین سال فعالیت خود و به‌عنوان نماینده انحصاری آتن تایوان در ایران، نخستین گردهمایی و نمایشگاه تخصصی دوروزه و نشست هم‌اندیشی را در تالار جام‌جم تهران برگزار کرد.


به گزارش ایتنا از موسسه دیده‌بان آی‌تی، شرکت رایمند رایانه نماینده انحصاری محصولات آتن تایوان در این گردهمایی به معرفی محصولات مختلف این کمپانی پرداخته و با ارائه اطلاعاتی مختلف و نمایش محصولات جدید، به بیان توضیحاتی درباره نحوه کاربرد این سری از محصولات و گسترش بازار فروش خود در ایران پرداخت.
در گردهمایی دوروزه این شرکت مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و بخش فنی حاضر در مراسم از نمایشگاه تخصصی رایمند رایانه نیز بازدید کردند و با راهکارهای شرکت آتن تایوان آشنا شدند.

عصر دوشنبه نیز یک نشست هم‌اندیشی با حضور تعدادی از شرکت‌های فعال حوزه توزیع محصولات و راهکارها و مدیریت شبکه به‌همراه جمعی از اصحاب رسانه باهدف معرفی دستاوردهای فنی جدید، تبیین سیاست‌های جدید کانال فروش، نمایش عملی و راهکارهای مدیریت یکپارچه و متمرکز مراکز داده و دیتاسنترها تشکیل شد.
در این بخش کارسیک نارا مدیر منطقه‌ای خاورمیانه و شرق آسیا و کریس هان مدیر بخش فروش ایران به‌عنوان نمایندگان فروش شرکت آتن تایوان به بیان توضیحات و پاسخ‌گویی به سؤالات مدعوین درباره توانمندی‌ها و دستاوردهای نوین آتن و معرفی آخرین راهکارهای فنی درباره محصولات ویژه کنترل صدا و تصویر فناوری این شرکت پرداختند.
کارسیک نارا کارشناس تایوانی میهمان این مراسم، با اشاره به این‌که شرکت آتن از ۱۹۷۹ تاکنون در بازار این عرصه فعال است، این شرکت را به‌عنوان تولیدکننده محصولات حرفه‌ای درزمینه تصویر و صدا معرفی کرد که در هر مکانی قابل‌استفاده‌اند و هدف آتن را تبدیل‌شدن به شاه‌راهی برای تمامی راهکارهای صدا و تصویر مشتریان بیان کرد.

شکرالله قلی‌زاده مدیرعامل شرکت رایمند رایانه نیز توضیحاتی درباره جدیدترین شرایط اخذ و پذیرش نمایندگی ارائه داد و اظهار داشت: در یک فضای رقابتی سالم می‌توان نمایندگی‌هایی به شیوه مدرن‌تر و تحت شرایط خاص‌تر داشت که باکیفیت بیشتر پاسخ‌گوی تنوع محصول به وجود آمده در بازار باشند.
این همایش برای ایجاد تعامل سازنده بین مشتریان و ارائه‌کنندگان محصول و همچنین مدیران ارشد سازمان‌ها برپا شد تا فرصتی برای مهیاکردن بستری مناسب برای گفتمان و طرح سؤالات و مشکلات پیش روی نمایندگی‌ها از یک‌سو و معرفی دستاوردها و راهکارهای جدید از سوی دیگر باشد.

شایان‌ذکر است که طی همین مراسم، شرکت رایمند رایانه در یک حرکت نوآورانه و به‌جای حضور در الکامپ در نمایشگاهی کوچک محصولات این شرکت را توسط کارشناسان به حاضران معرفی نمود.


درباره رایمند رایانه
هسته اصلی شرکت رایمند رایانه به‌طور غیررسمی در سال ۱۳۶۸ در زمینه ارائه خدمات سخت‌افزاری و فروش سخت‌افزار و به‌ویژه مانیتور فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ از نام ایران مانیتور به رایمند رایانه تغییر نام داد. تشکیل‌دهندگان اولیه این شرکت، مهندسان جوان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بودند که با سعی و تلاش مستمر خود در پاسخ‌گویی به نیازهای آن زمان صنعت انفورماتیک به تجربیات بسیار مفید و ارزنده‌ای دست یافتند که این تجربیات آینده‌ روشن شرکت را رقم زد.
رایمند رایانه در طول فعالیت حرفه‌ای خود مسئولیت‌پذیری، پویایی مستمر و ارائه خدمات باکیفیت عالی را شعار و سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده و امیدوار است همچنان به آن وفادار بماند. این شرکت هم اکنون درکنار فعالیت تخصصی در زمینه ساخت سیستم‌های کمک‌آموزشی، راه‌اندازی سالن‌های کنفرانس مدرن و همچنین اتوماسیون صنایع طیور، ارائه کننده انحصاری محصولات شرکت آتن تایوان (بزرگترین تولید کننده محصولات KVM در جهان) در ایران نیز هست.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۷۶۹۰۹۵ و یا وب سایت www.kvm.ir در ارتباط باشند.
کد مطلب: 33693
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام