۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷

راهکار افزایش سرعت اینترنت در ایران

ایتنا- یکی از ملزومات افزایش سرعت اینترنت، تقویت فیبرنوری است.
راهکار افزایش سرعت اینترنت در ایران


مدیر عامل یک شرکت اینترنتی با اشاره به این‌که اینترنت در ایران به صورت انحصاری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت تامین می‌شود، گفت: اگر زیرساخت‌های لازم مثل فیبر نوری در کشور آماده شود می‌توان اینترنت را با سرعت و کیفیت بالاتری ارائه داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمد صادقین با اشاره به این‌که در ایران زیرساخت‌های لازم برای ارائه‌ خدمات اینترنتی به صورت عادی وجود ندارد، اظهار کرد: به همین دلیل شرکت‌های اینترنتی معمولا خدمات اینترنتی وایرلس را به مشترکان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر زیرساخت‌های لازم مانند فیبر نوری در کشور آماده استفاده شود، می‌توان اینترنت را با سرعت و کیفیت قابل قبول به صورت کابلی ارائه داد.

او با اشاره به این‌که اینترنت در ایران به صورت انحصاری از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت توزیع می‌شود، گفت: بنابراین کیفیت اینترنتی که از سوی شرکت‌های ISP به دست مشترک می‌رسد به کیفیت اینترنت شرکت زیرساخت بستگی دارد.

صادقین درباره‌ی قیمت اینترنت در ایران اظهار کرد: شرکت‌های اینترنتی می‌توانند با پایین آوردن برخی هزینه‌ها و ارائه‌ی خدمات اینترنتی به صورت بسته‌های تخفیف‌دار قیمت تمام شده اینترنت را برای مشترکان کاهش دهد.

این کارشناس همچنین درباره‌ی تخفیف‌هایی که قرار بود از سال گذشته از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت بابت کاهش تعرفه به شرکت‌های اینترنتی داده شود، تصریح کرد: این تخفیف ۲۵ درصدی از آبان‌ماه امسال به شرکت‌های اینترنتی ارائه می‌شود و شرکت‌های اینترنتی نیز به همین نسبت در فروش اینترنت به مشترکان تخفیف می‌دهد.
کد مطلب: 33681
نام شما
آدرس ايميل شما


Arash
feedback
ایتنا، سرعت در حد همین 1 تا 10 مگابیت خوبه، قیمتش رو بیارن پایین انقدر به اشتراک نگذرانش مشکل حل میشه.

اینترنت مخابرات هم توی شهرهای بزرگ ارائه نکنن ... مخابرات بره به روستاها و مناطق دور افتاده سرویس بده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ فرقی نمیکنه تا وقتی پهنای باند انحصاری هست شرکت ها فقط بازاریاب هستند نه چیز دیگه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام