۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵

به‌زودی نسخه WhatsApp برای رایانه‌ها عرضه می‌شود

ایتنا - تکمیل نسخه وب از ابزار پیام‌رسان WhatsApp این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند از این برنامه روی رایانه‌های شخصی خود استفاده کنند.
به‌زودی نسخه WhatsApp برای رایانه‌ها عرضه می‌شود


مرکز AndroidWorld در گزارش جدید خود اعلام کرد که هم‌اکنون پروژه محرمانه برای توسعه ابزار پیام‌رسان اینترنتی WhatsApp آغاز شده است تا به موجب آن نسخه ویژه این محصول مبتنی بر وب عرضه شود.


به گزارش ایتنا به نقل از بیزینس‌تودی، تکمیل نسخه وب از ابزار پیام‌رسان WhatsApp این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند از این برنامه روی رایانه‌های شخصی خود استفاده کنند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که "پائول دوروف"(Pavel Durov) از توسعه‌دهندگان ابزار پیام‌رسان Telegram نیز چندی پیش از دسترسی به کدهای مربوط به نسخه WhatsApp مبتنی بر وب خبر داده بود.
در آخرین به‌روزرسانی WhatsApp که با نام V۲.۱۱.۴۷۱ منتشر شد، در کدهای مربوطه به WhatsApp Web اشاره شد.

علاوه بر این، بازیابی کدهای مذکور نشان داد که سیستم ورود و خروج WhatsApp مبنی بر رایانه‌های شخصی و نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین کاربران روی رایانه تعبیه شده است.

\"\" 

شرکت WhatsApp که از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک محسوب می‌شود تاکنون هیچ گزارش رسمی در این زمینه منتشر نکرده است و تمام این اطلاعات بر حسب پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌های کارشناسان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که تمامی ابزارهای رقیب WhatsApp از جمله Viber،‌Telegram، WeChat و Line نسخه مبتنی بر رایانه‌های شخصی را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهند.
 
کد مطلب: 33678
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام