۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰

مدیر توییتر: به درک که کاربران اینستاگرام از ما بیشتر است!

ایتنا- بیشتربودن تعداد کاربران اینستاگرام نسبت به توییتر، چندان به مذاق مدیران توییتر خوش نیامد!
مدیر توییتر: به درک که کاربران اینستاگرام از ما بیشتر است!


تعداد کاربران فعال سایت اینستاگرام در هفته گذشته به ۳۰۰ میلیون نفر در ماه رسید و با این حساب توییتر با ۲۸۴ میلیون کاربر فعال در ماه از رقیب قدیمی عقب افتاد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تی وی نیوزلند، تعداد کاربران فعال سایت اینستاگرام در هفته گذشته به ۳۰۰ میلیون نفر در ماه رسید و با این حساب توییتر با ۲۸۴ میلیون کاربر فعال در ماه از رقیب قدیمی عقب افتاد.

همین مسئله موجب شد تا خبرنگاری از ایوان ویلیامز یکی از موسسان توییتر در این مورد سوال کند و از او بپرسد در مورد جلو افتادن اینستگرام از توییتر از نظر میزان کاربران چه احساسی دارد. اما پاسخ زننده ویلیامز به این سوال خبرنگار مذکور را شگفت زده کرد. وی گفت به درک! این مساله هیچ اهمیتی ندارد.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری شد و از آن زمان به یکی از رقبای جدی توییتر مبدل شده است.

ویلیامز در توضیح پاسخ خود گفت: فیس بوک سرمایه‌گذاران را متقاعد کرده که مهم ترین معیار تعداد کل کاربران یک سایت است، اما من معتقدم مساله مهمتر میزان مشارکت کاربران در یک سایت است. توییتر در این زمینه برتری دارد و همان چیزی است که می خواهیم باشد.

وی افزود: توییتر شبکه ای برای به اشتراک گذاری آنی اطلاعات است و هر چیزی در جهان اتفاق می افتد در توییتر منعکس می شود. اگر وضعیت این طور باشد به درک که اینستاگرام کاربران بیشتری دارد که به عکس های زیبایش نگاه کنند.
کد مطلب: 33666
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
"به درک" مال ماست تو حق نداری بگی. کپی رایت داره
feedback
United States
این آقا ویلیامز در مورد میزان مشارکت اطلاعاتی کاربران اشتباه میکند چون یک عکس بار اطلاعاتی بسیار بیشتری نسبت به خلاصه نویسی توییتر دارد
ناشناس
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما توی یه عکس می تونی لینک بذاری ؟ میتونی به جاهای مختلف ارجاع بدی ؟ بار اطلاعاتی کاراکترهای نخفف و لینک های کوتاه شده‌ی توییتر بارها بیشتر از عکس های مسخره و تبلیغاتی اینستاگرامه !!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام