۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹

۷۵ درصد مردم آمریکا اینترنت را عامل افزایش اطلاعاتشان می‌دانند

ایتنا- البته این ادعا دور از واقعیت نیست،‌چرا که با جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان به اطلاعات وسیعی در زمینه‌هایدلخواه دست یافت.
۷۵ درصد مردم آمریکا اینترنت را عامل افزایش اطلاعاتشان می‌دانند


در حالی که برخی کارشناسان معتقدند انبوه اطلاعات موجود در اینترنت کاربران را گیج می‌کند، عموم مردم چنین نظری ندارند و می‌گویند اینترنت باعث آگاهی بیشترشان شده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مدییت، یافته‌های موسسه تحقیقاتی Pew نشان می‌دهد که از هر ۱۰ آمریکایی بیش از ۷ نفر(معادل ۷۵ درصد) معتقدند که احساس می‌کنند نسبت به ۵ سال بیش اطلاعات بیشتری دارند و علت این مساله را مراجعه روزانه به وب سایت‌های اینترنتی می‌دانند.

۷۲ درصد هم اذعان کرده‌اند که دسترسی به انبوه اخبار و اطلاعات از نظرشان رویداد خوبی است و آنها به علت حجم گسترده اخبار دچار سردرگمی نشده‌اند.

بررسی مذکور که با مصاحبه با ۱۰۶۶ کاربر اینترنتی صورت گرفته نشان می دهد که ۸۷ درصد از کاربران بزرگسال فضای مجازی می گویند اینترنت و تلفن های همراه توانایی آنها برای یادگرفتن چیزهای جدید را افزایش داده و ۵۳ درصد کسانی که چنین اعتقادی داشته اند ارتقای توانایی خود را بسیار زیاد دانسته اند.

افراد زیر ۵۰ سال، خانوارهای دارای سطح درآمد بالاتر و اشخاصی با سطح آموزش عالی تر بیش از سایرین اظهار داشته اند که اینترنت به میزان بسیار زیادی موجب ارتقای آگاهی آنها شده است.

نکته جالب توجه این است که نمونه های مشابه این تحقیق که در دیگر کشورهای جهان انجام شده نیز نتایج کم و بیش مشابهی را به همراه آورده است.
کد مطلب: 33585
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
We, Are, the 75 percent !!!!! :-)
feedback
Canada
به جای خواندن صدها برگ برای فهمیدن یک چیز با یک جستجو می توان به آن دست پیدا کرد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام