۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۹

Salesforce هم به پشتیبانی از مرورگر IE8 پایان داد

ایتنا - شرکت Salesforce در حالی این اقدام را انجام می‌دهد که مایکروسافت نیز قصد دارد به پشتیبانی از این دو مرورگر اینترنتی به پایان دهد.
Salesforce هم به پشتیبانی از مرورگر IE8 پایان داد


شرکت Salesforce از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای سازمانی در جهان اعلام کرد که از تابستان ۲۰۱۵ به پشتیبانی از نسخه‌های ۷ و ۸ مرورگر اینترنتی Internet Explorer پایان می‌دهد و دیگر ابزاری را مبتنی بر این مرورگر عرضه نمی‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از CNet، در حال حاضر کمتر از ۵ درصد و ۲۰ درصد از مشتریان Salesforce به‌ترتیب از نسخه‌های ۷ و ۸ مرورگر IE استفاده می‌کنند و به همین خاطر اتفاق مذکور مشکل حادی را برای عموم کاربران این شرکت به‌وجود نمی‌آورد.

شرکت Salesforce در حالی این اقدام را انجام می‌دهد که مایکروسافت نیز قصد دارد به پشتیبانی از این دو مرورگر اینترنتی به پایان دهد.

مرورگر اینترنتی IE7 در سال ۲۰۰۶ و IE8 نیز در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد و مایکروسافت هم‌اکنون با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرده است که ژانویه ۲۰۱۶ به عمر هر دو محصول یاد شده پایان می‌دهد.

 

شرکت مایکروسافت چندی پیش به پشتیبانی از دو مرورگر IE7 و IE8 در سیستم‌های عامل ویندوز XP و ویستا پایان داد و هم‌اکنون گفته شده است که از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی نیز این دو محصول در سیستم‌عامل ویندوز ۷ هم پشتیبانی نخواهند شد.

ازجمله دلایلی Salesforce برای پایان دادن به پشتیبانی از IE7‌ و IE8 به آن اشاره کرده است می‌توان به عدم توانایی این مرورگرها در پشتیبانی از فناوری HTML5 به عنوان استاندارد جدید اینترنت اشاره کرد.
 
کد مطلب: 33565
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام