۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹

پرفروش ترین محصولات فناوری

آیفون 6 در صدر خریدهای سال 2014 میلادی
ایتنا- هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، برترین محصولات فناوری و گجت های پر فروش معرفی می شود که این بار هم محصولات اپل در صدر فروش قرار گرفتند.
پرفروش ترین محصولات فناوری


به گزارش ایتنا از مهر، هر ساله، محصولات مختلفی تولید و روانه بازار فناوری می‌شوند اما برخی از تبلت، اسمارت فون‌ها یا لپ‌تاپ‌ها با فروش و استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. محصول جدید اپل با نام "آیفون ۶" در صدر فروش اسمارت فون‌ها قرار گرفته است.

 Apple iPhone 6
آیفون ۶ در دو سایز ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه شد. مدل کوچک‌تر "آیفون ۶" و مدل بزرگ‌تر "آیفون ۶ پلاس" است. آیفون جدید از قابلیت‌هایی مانند جنس آلومینیوم، صفحه نمایش رتینا، شیشه مقاوم به یونی و باتری با قابلیت مکالمه ۱۴ ساعته برخوردار است. وزن آیفون ۶ در حدود ۱۲۹ گرم اما وزن آیفون ۶ پلاس در حدود ۱۷۲ گرم است.


 Samsung Galaxy S5
گلکسی S5 مجهز به یک پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 801 است. این گوشی در دو مدل ۴ و ۸ هسته‌ای معرفی شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل، اندروید ۴.۴.۲ ،صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ اشاره کرد که توانست مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند و در رتبه دوم فناوری‌های ارائه شده در سال ۲۰۱۴ میلادی قرار بگیرد.


 Samsung Galaxy Note 4
نوت ۴ مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع صفحه Super AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به مواردی مانند پردازنده هشت هسته‌ای Quad-core Cortex-A53 ، GB3 حافظه داخلی و دوربین 16MP اشاره کرد.


 Apple iPad mini
از مشخصات این تبلت می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۷.۹ اینچی رزولوشن ۱۰۲۴*۷۶۸ صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع LED-Backlit IPS LCD سیستم عامل Apple IOS ، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسل اشاره کرد.

 Amazon Kindle Fire
از مشخصات این تبلت که سایه به سایه تبلت اپل پیش می رود و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده می توان به مواردی مانند : پردازنده چهار هسته ای، رزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ صفحه نمایش ۷ اینچی ، ۲ گیگ حافظه رم داخلی ، پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 اشاره کرد.


Apple iPad Air
محصول پرفروش بعدی اپل به رزولوشن ۸ مگاپیکسل، اسکنر اثر انگشت Touch ID ، صفحه نمایش ۹.۷ اینچی رزولوشن ۱۵۳۶x۲۰۴۸ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت مجهز است.


Microsoft Surface Pro 3
این تبلت با وزن ۷۹۸ لقب سبک‌ترین تبلت مایکروسافت را به خود اختصاص داده است. از مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۲ اینچی ، رزولوشن ۲۱۶۰*۱۴۴۰ تراکم پیکسلی ۲۱۶ ، دوربین ۵ مگاپیکسل سیستم عامل ویندوز ۸.۱، و از نسل چهارم پردازنده های اینتل نیز برخوردار است.

کد مطلب: 33524
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام