کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرفروش ترین محصولات فناوری

آیفون 6 در صدر خریدهای سال 2014 میلادی

خبرگزاری مهر , 15 آذر 1393 ساعت 11:39

ایتنا- هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، برترین محصولات فناوری و گجت های پر فروش معرفی می شود که این بار هم محصولات اپل در صدر فروش قرار گرفتند.




به گزارش ایتنا از مهر، هر ساله، محصولات مختلفی تولید و روانه بازار فناوری می‌شوند اما برخی از تبلت، اسمارت فون‌ها یا لپ‌تاپ‌ها با فروش و استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. محصول جدید اپل با نام "آیفون ۶" در صدر فروش اسمارت فون‌ها قرار گرفته است.

 Apple iPhone 6
آیفون ۶ در دو سایز ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه شد. مدل کوچک‌تر "آیفون ۶" و مدل بزرگ‌تر "آیفون ۶ پلاس" است. آیفون جدید از قابلیت‌هایی مانند جنس آلومینیوم، صفحه نمایش رتینا، شیشه مقاوم به یونی و باتری با قابلیت مکالمه ۱۴ ساعته برخوردار است. وزن آیفون ۶ در حدود ۱۲۹ گرم اما وزن آیفون ۶ پلاس در حدود ۱۷۲ گرم است.


 Samsung Galaxy S5
گلکسی S5 مجهز به یک پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 801 است. این گوشی در دو مدل ۴ و ۸ هسته‌ای معرفی شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل، اندروید ۴.۴.۲ ،صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ اشاره کرد که توانست مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند و در رتبه دوم فناوری‌های ارائه شده در سال ۲۰۱۴ میلادی قرار بگیرد.


 Samsung Galaxy Note 4
نوت ۴ مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع صفحه Super AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به مواردی مانند پردازنده هشت هسته‌ای Quad-core Cortex-A53 ، GB3 حافظه داخلی و دوربین 16MP اشاره کرد.


 Apple iPad mini
از مشخصات این تبلت می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۷.۹ اینچی رزولوشن ۱۰۲۴*۷۶۸ صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع LED-Backlit IPS LCD سیستم عامل Apple IOS ، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسل اشاره کرد.

 Amazon Kindle Fire
از مشخصات این تبلت که سایه به سایه تبلت اپل پیش می رود و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده می توان به مواردی مانند : پردازنده چهار هسته ای، رزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ صفحه نمایش ۷ اینچی ، ۲ گیگ حافظه رم داخلی ، پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 اشاره کرد.


Apple iPad Air
محصول پرفروش بعدی اپل به رزولوشن ۸ مگاپیکسل، اسکنر اثر انگشت Touch ID ، صفحه نمایش ۹.۷ اینچی رزولوشن ۱۵۳۶x۲۰۴۸ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت مجهز است.


Microsoft Surface Pro 3
این تبلت با وزن ۷۹۸ لقب سبک‌ترین تبلت مایکروسافت را به خود اختصاص داده است. از مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۲ اینچی ، رزولوشن ۲۱۶۰*۱۴۴۰ تراکم پیکسلی ۲۱۶ ، دوربین ۵ مگاپیکسل سیستم عامل ویندوز ۸.۱، و از نسل چهارم پردازنده های اینتل نیز برخوردار است.


کد مطلب: 33524

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33524/پرفروش-ترین-محصولات-فناوری

ايتنا
  https://www.itna.ir