۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۱

قابلیت بازگشت پیام به همه ابزارهای گوگل اضافه می‌شود

ایتنا - در حال حاضر سرویس Gmail پس از ارسال هر پیام تا 10 ثانیه این فرصت را در اختیار کاربر می‌گذارد که در صورت پشیمان شدن بتواند پیام را باز گرداند.
قابلیت بازگشت پیام به همه ابزارهای گوگل اضافه می‌شود


گروه توسعه‌دهنده Inbox گوگل اعلام کردند که این شرکت هم‌اکنون روی پروژه Undo Send کار می‌کند تا از این پس صاحبان پست الکترونیکی Gmail و دیگر خدمات و ابزارهای گوگل بتوانند پس از ارسال پیام، آن را برگردانند.


به گزارش ایتنا از رایورز از ITWorld، در جلسه پرسش و پاسخ Reddit Q&A سه تن از مدیران اصلی گروه Inbox گوگل اعلام کردند که به زودی با به‌روزرسانی ابزارهای این شرکت امکان بازگرداندن پیام‌های ارسال شده را فراهم می‌کنند.

"تیلور کِی" یکی از اعضای این گروه مهندسی در پاسخ به اینکه آیا پلتفورم اصلی گوگل کلید مخصوص بازگرداندن پیام‌های ارسال شده را دریافت می‌کند توضیح داد: «بله، ما هم‌اکنون روی این پروژه کار می‌کنیم.»

این مهندسان نرم‌افزاری اعلام کردند که استفاده از قابلیت بازگشت پیام و پشتیبانی از جست‌وجوهای همزمان اینترنتی دو قابلیتی هستند که از اواخر ماه اکتبر برای عرضه روی پلتفورم اصلی گوگل آماده شده‌اند.

 

تیلور در این خصوص گفت: «هر دو قابلیت‌ از جمله پروژه‌هایی محسوب می‌شوند که گوگل روی آنها کار می‌کند. اما هنوز آماده عرضه نشده‌اند.»

در حال حاضر سرویس Gmail پس از ارسال هر پیام تا ۱۰ ثانیه این فرصت را در اختیار کاربر می‌گذارد که در صورت پشیمان شدن بتواند پیام را باز گرداند.
اما هنوز به درستی مشخص نیست که استفاده از کلید بازگشت پیام در دیگر ابزارهای گوگل با همین قابلیت عرضه می‌شود یا امکانات دیگری را هم در خود جا داده است.
 
کد مطلب: 33512
نام شما
آدرس ايميل شما


خودی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خب پیامی که ارسال میشه و با این وسعتی که کاربران دارن از اینترنت روی گوشی ، بپ تاب و غیره استفاده میکنند و همیشه تقریبا آنلاین هستند ، خب بیشتر از 10 ثانیه اگر طول بکشه برگردوند پیام رو حتما طرف خونده تا اون موقع و فایده ای نداره.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام