کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات HTC One M9 اعلام شد

15 آذر 1393 ساعت 12:11

ایتنا - گوشی هوشمند جدید HTC One M9 مبتنی بر پردازنده 8 هسته‌ای Snapdragon 805 کوالکام ساخته شده و برای آن رم 3 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.




بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی چینی تصاویری منتشر کرده است که به گفته منابع آگاه به پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند HTC مربوط می‌شود.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این گوشی هوشمند بسیار پیشرفته که به احتمال قوی در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار می‌شود M9 نام دارد و شرکت سازنده، آن را رقیب اصلی برای پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌داند.

گوشی هوشمند جدید HTC One M9 مبتنی بر پردازنده ۸ هسته‌ای Snapdragon 805 کوالکام ساخته شده و برای آن رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

این محصول نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD را در خود جا داده است که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت تصویر و زوم اپتیکال اشاره کرد.

 

بهترین گوشی بعدی HTC باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و اسپیکرهای استریو مجهز به فناوری Bose از دیگر امکانات به کار رفته در آن خواهند بود.

این‌ها مشخصاتی هستند که منابع آگاه برای گوشی هوشمند One M9 منتشر کرده‌اند و البته شرکت HTC هنوز این موارد را تکذیب یا تایید نکرده است.
 


کد مطلب: 33465

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33465/مشخصات-htc-one-m9-اعلام

ايتنا
  https://www.itna.ir