۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰

جیلبریک 8.2 iOS اپل پیش از عرضه رسمی منتشر شد

ایتنا- گروه چینی TaiG قبل از اینکه این نسخه حتی به دست عموم برسد قفل آن را شکسته یا به اصطلاح آن‌را جیلبریک کرده‌اند.
جیلبریک 8.2 iOS اپل پیش از عرضه رسمی منتشر شد


نسخه 8.2 iOS اپل هنوز در مراحل تست و بتا قرار دارد اما این‌طور که پیداست گروه TaiG قبل از اینکه این نسخه حتی به دست عموم برسد قفل آن را شکسته یا به اصطلاح آن‌را جیلبریک کرده‌اند.

جیلبریک این امکان را به شما می‌دهد که به فایل‌های سیستمی دستگاه خود دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید برنامه و بازی رایگان و البته غیرقانونی نصب کنید یا تم و ظاهر دلخواه خود را روی دستگاه اعمال کنید.

گروه چینی TaiG که ید طولایی در جیلبریک کردن نسخه‌های iOS دارد و قبل از این نیز iOS 8.1.1 را جیلبریک کرده‌بود، این مرتبه فرآیند شکستن قفل نسخه جدید iOS را سا‌ده‌تر کرده و برای اینکار کاربران تنها نیاز دارند تا نرم‌افزار جیلبریک را دانلود نموده و دستگاه مجهز به سیستم‌عامل iOS خود را از طریق یو اس بی به کامپیوتر متصل و با چند کلیک ساده آن را جیلبریک کنند.

برای آموزش‌های بیشتر می‌توانید به وب‌سایت Redmond Pie مراجعه کنید؛ البته به دلیل تغییرات جدید iOS 8 نظیر استفاده از صفحه کلید و ویجت جداگانه (Third-Party) هنوز برای جیلبریک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل iOS خود که این روزها به اصطلاح آی‌دیوایس (iDevice) نامیده می‌شود اقدام نکنید. مطمئنا می‌پذیرید که مسوولیت استفاده از چنین برنامه‌هایی با خودتان است و باید ریسک آن را بپذیرید.
کد مطلب: 33454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام