۳
۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
در انگلیس

دستگیری دو نفر به اتهام انتشار غیرقانونی یک فیلم در اینترنت

ایتنا – آپلود غیرقانونی یک فیلم در اینترنت، پای پلیس را به ماجرا باز کرد.
دستگیری دو نفر به اتهام انتشار غیرقانونی یک فیلم در اینترنت


پلیس انگلیس دو نفر را به اتهام مشارکت در انتشار غیرقانونی و پیش از موعد فیلم The Expendables 3 بازداشت کرد.

در این فیلم هنرپیشه‌های سرشناسی همچون سیلوستر استالونه(بازیگر نقش‌های اکشن)، جیسون استاتهام (بازیگر معروف هالیوود) و آنتونیو باندراس (یکی از نام‌آورترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا) ایفای نقش می‌کنند.

یک نسخه فیلم با کیفیت DVD در بیست و دوم ژوئیه در سایت‌های تورنت آپلود شد و کاربران زیادی از سراسر جهان آن را دانلود کردند.


به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه tech-wd، پلیس انگلیس دو مرد ۳۳ و ۳۶ ساله را به اتهام این کار غیرقانونی در منازلشان بازداشت کرد و آنها را به دفتر پلیس محلی منتقل نمود.

احتمال می‌رود این دو، فیلم را پیش از آن که بر سایت‌های تورنت به اشتراک بگذارند، از فضای ابری دریافت کرده باشند.

استودیوی Lionsgate، شرکت تولید‌کننده این فیلم گفته انتشار غیرقانونی فیلم خسارت‌های زیادی به این شرکت وارده آورده است به طوری که این رقم فقط در کشور انگلیس، سر به میلیاردها پوند می‌زند.

البته این گونه نیست که انتشار نسخه باکیفیت فیلم‌ها قبل از عرضه رسمی آنها، منجر به بروز خسارت‌های هنگفت مالی برای شرکت‌های سازنده شود.

به عنوان مثال فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) که چهارمین فیلم از سری مردان ایکس است با وجودی که یک ماه قبل از موعد نمایش در سالن‌های سینما منتشر شد، توانست سود سرشاری نصیب سازندگان آن کند.
 
کد مطلب: 33445
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
چقدر سختگیری میکنن.... ما اینجا کل ویندوز و تمامی نرم افزارهای آن را با قیمت ۳۰ هزارتومان میخریم و خیلی هم خوشحال هستیم و کسی هم جلوی ما را نمیگیرد !!!!!!! :-)
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. چون این چیزا توی ایران حق کپی رایت نداره.
اما فیلمها و نرم افزارهای ایرانی که حق کپی رایت دارن اگه شرکت سازنده اونها از منتشر کنندگان غیرقانونیش شکایت کنن کارشون به دادگاه کشیده میشه.
نمونه اون در مورد سریال قهوه تلخ مهران مدیری بود که چندتا از صاحبان سایتهایی که توی اینترنت واسه دانلود گذاشته بودن توی دادگاه جریمه های میلیونی شدن.
123
feedback
Iran, Islamic Republic of
من اين فيلموديدم جالب نيست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام